In this study what is focused on is the method of Reflective Teaching that can be implemented in the teaching of Turkish as a foreign language, which is supposed to contribute to the European culture. Reflective teaching, though not widely used in our country, is frequently employed in the teaching of English in the language teaching and in teaching training all over the world. Reflection in training, in plain terms, can be explained as thinking of what is happening in the teaching atmosphere during and after the teaching process and as making some changes in the light of these thoughts (Mc.Collum 2002)
Language teaching teaching Turkish as a foreign language reflective teaching
Bu çalışmada, Avrupa’nın kültür dokusuna yeni bir boyut katacağına inanılan Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde kullanılabilecek yöntemlerden biri olan Yansıtıcı Öğretim üzerinde durulacaktır. Yansıtıcı öğretim, ülkemizde yaygın olarak kullanılmamakla beraber, özellikle İngilizcenin yabancı dil olarak öğretiminde ve İngilizce öğretmeni yetiştirmede dünyada sıkça baş vurulan bir yöntemdir. Öğretimde yansıtma basitçe, öğretim süreci sırasında ve sonrasında, öğretim ortamında neler olup bittiğini düşünmek ve bu düşünceler ışığında birtakım değişiklikler yapmak olarak açıklanabilir (Mc Collum 2002)
Dil öğretimi yabancıdil olarak Türkçe öğretimi yansıtıcı öğretim
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Dil Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2004 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Sayı: 126 |