BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN

Yıl 2012, Sayı: 9, 217 - 222, 01.01.2012

Öz

Yıl 2012, Sayı: 9, 217 - 222, 01.01.2012

Öz

Turkey language belong to Altaic family of languages that is agglutinative language, variety of appearance is very abundant;But the Chinese belongs to Sino-Tibetan family of languages that is an isolated language, variety of appearance does not change . These two kind of languages have obvious difference Such as ,There is complement in Chinese however Turkey language has not the concept So study of directional complement becomes one of difficult points in Chinese teaching. From the angle of contrast linguistics, the paper try to put forward some erroneous categories and other some problems that we should pay more attention to in the complement of Chinese

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Lı Jun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Jun, L. (2012). TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN. Doğu Araştırmaları(9), 217-222.
AMA Jun L. TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN. DA. Ocak 2012;(9):217-222.
Chicago Jun, Lı. “TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN”. Doğu Araştırmaları, sy. 9 (Ocak 2012): 217-22.
EndNote Jun L (01 Ocak 2012) TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN. Doğu Araştırmaları 9 217–222.
IEEE L. Jun, “TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN”, DA, sy. 9, ss. 217–222, Ocak 2012.
ISNAD Jun, Lı. “TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN”. Doğu Araştırmaları 9 (Ocak 2012), 217-222.
JAMA Jun L. TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN. DA. 2012;:217–222.
MLA Jun, Lı. “TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN”. Doğu Araştırmaları, sy. 9, 2012, ss. 217-22.
Vancouver Jun L. TÜRKİYE’DE ÇİNCE ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN HATA EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ LI JUN. DA. 2012(9):217-22.

Derginin yayın dili Türkçe, Arapça, Farsça, Urduca ve İngilizcedir. Yabancı dildeki yazıların yayımlanması, Yayın Kurulu'nun onayına bağlıdır. Dergiye gönderilecek yazıların, Türk Dil Kurumu'nun yazım kurallarına uygun olması gerekmektedir. Türkçede yaygın kullanılan yabancı kelimelerin dışındaki kelimelerin Türkçe karşılığının kullanılmasına özen gösterilmelidir. Farklı yazı tipi kullananların, kullandıkları yazı tiplerini de göndermeleri gerekmektedir. Makalelerin özetleri 250 kelimeyi aşmamalıdır. Yazılarda resim, çizim veya herhangi bir görsel anlatım varsa; bunların en az 300 dpi çözünürlükte taranması ve kullanıldığı metindeki adları ile kaydedilerek gönderilmesi gerekmektedir. Yayımlanan yazıların sorumlulukları yazı sahiplerine aittir. Yazılar, A4 sayfa boyutuna göre 25 sayfayı geçmemelidir. Ancak geniş kapsamlı yazılar, Yayın Kurulu’nun onayıyla seri halinde ya da derginin eki şeklinde de yayımlanabilir. 

Yazım kuralları ve sayfa düzeni
- Yazılar MS Word ya da uyumlu programlarda yazılmalıdır. Yazı karakteri Times New Roman, 12 punto ve tek satır aralığında olmalıdır.
- Sayfa, A4 dikey boyutta; üst, alt ve sağ kenar boşluğu 2,5 cm; sol kenar boşluğu 3 cm olarak düzenlenmelidir.
- Paragraf aralığı önce 6 nk, sonra 0 nk olmalıdır.
- Yazının başlığı koyu harfle yazılmalı, konunun içeriği ile uyumlu olmalıdır.
- Makalelerin Türkçe ve İngilizce özetleri 250 kelimeyi aşmamalıdır. 3 ila 5 kelimeden oluşan anahtar kelime/keywords yer almalıdır. Makalenin Türkçe ve İngilizce başlıklarına yer verilmelidir. Yayım dili Arapça, Farsça veya Urduca olan makalelerde Türkçe ve İngilizce özet istenmektedir.
- Başlıklar koyu harfle yazılmalıdır. Uzun yazılarda ara başlıkların kullanılması okuyucu açısından yararlı olacaktır.
- İmla ve noktalamada makalenin veya konunun zorunlu kıldığı durumlar dışında Türk Dil Kurumu’nun İmla Kılavuzu dikkate alınmalıdır.
- Metin içinde vurgulanmak istenen yerlerin “tırnak içinde” gösterilmesi yeterlidir.
- Birden çok yazarlı makalelerde makale ilk sıradaki yazarın ismiyle sisteme yüklenmelidir. Birden sonraki yazarların isimleri sistem üzerinde diğer yazarlar kısmında belirtilmelidir.

Kaynak gösterme
- Doğu Araştırmaları Dergisi sayfa altı dipnot veya APA 6.0 kaynak gösterimini kabul etmektedir.
- Bir eserin derleyeni, tercüme edeni, hazırlayanı, tashih edeni, editörü varsa kaynakçada mutlaka gösterilmelidir.
- Elektronik ortamdaki kaynaklarda yazarı, çalışmanın başlığı ve yayın tarihi belli olanlar kullanılmalıdır.
- Metin içinde atıf yapılmayan kaynaklar kaynakçada gösterilmemelidir.
- Kaynakça makalenin sonunda yazarların soyadlarına göre alfabetik olarak düzenlenmelidir.


Doğu Araştırmaları Dergisi
Index Islamicus Uluslararası dizini, SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini) ve ASOS indeksleri tarafından taranmaktadır.