Bu makale, öğrencilerin akademik bir araştırma proje üretimi boyunca aldıkları sözlü ve yazılı geribildirimin etkilerinden bahsetmektedir. Makalede ayrıca geribildirimin öğrenci kompozisyon ve projelerindeki gelişme üzerinde etkili olduğu savunulmaktadır.Ayrıca, öğrencilerin akademik araştırma raporunun oluşturulması sürecince öğretmen tarafından verilen bu geribildirim sayesinde edindikleri yazı yazma yeteneklerini gelecekte de başarılı kompozisyonlar üretmekte de kullanabileceklerinin savunulduğu bu makalenin son kısmında Doğuş Üniversitesi birinci sınıf öğrencileriyle yapılan bir geribildirim anketi ve sonuçları sunulmaktadır
This paper focuses on the role of verbal and written feedback that the students receive in the process of producing an academic research project. It is argued that feedback plays an important role in the improvement of quality of student writing. It is also claimed that students can produce better compositions and become autonomous learners who can reflect the skills they acquire in the process of conducting research and presenting it in the form of an academic research paper in their further studies during their university education.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 1 Sayı: 1 |