Bu makalede Amerikalı postmodern roman ve öykü yazarı Donald Barthelme’nin Sırça Dağ , Balon, ve Daumier isimli kısa öyküleri tek ölçünün para olduğu günümüz kitle toplumundaki sanatçı toplum ilişkileri açısından incelenmiş ve bu sistemden tek kaçışın sanat olduğu vurgulanmıştır
Postmodernizm kitle toplum kurmaca yabancılaşma vekil sanat sanatçı
In this article, postmodern American fictionist Donald Barthelme's three short stories The Glass Mountain, The Balloon, and Daumier are analysed in terms of the artist and society relationship in today's mass society where the only criterion is money and the only escape from it is art.
Postmodernism Mass Society Fiction Alienation Surrogate Art Artist
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 1 Sayı: 2 |