Bu çalışmanın amacı endüstriyel pazarlamanın doğasını incelemektir. Endüstriyel ve tüketim pazarlaması arasında kabul edilen farklılık endüstriyel ve tüketim ürünlerinin farklılığı ayırımına dayanmaktadır. Bununla birlikte, bu ayırımı işlem süreci üzerine kurmak da mümkündür. Bu-ayırım, araştırmacıları kurumsal satınalma süreci ve davranışının incelenmesine yönlendirdiği gibi endüstriyel pazarlam ayı tüketim pazarlamasından ayıran satınalma süreci ve davranışlarındaki gerçek farklılıklar olarak da ortaya çıkmaktadır
The aim o f this study is to examine the nature o f industrial marketing. The postulated division between industrial and consumer marketing is prem ised primarily o f the corresponding division between industrial and consumer products although it is possible to proxy this division on the notion o f transaction. The latter leads scholars to examine the organisational nature o f the purchasing process and behaviour that really distinguishes industrial marketing fro m consumer marketing
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Haziran 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Sayı: 3 |
Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.