BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRENCİ OLARAK TIP FAKÜLTESİNDE HEKİ M OLARAK MESLEKTE BAŞARILI OLMAYI SAĞLAYAN ÖZELLİKLER

Yıl 1990, Cilt: 34 Sayı: 1-2, 157 - 178, 01.01.1990

Kaynakça

  • Becker, H.S. (1956) Interviewing Medical Students, American Journal of Sociology, 62 s.: 199—201.
  • Becker, H.S., Geer, B., Hughes, E.C. and Strauss, A.S. (1961). Boys in White Student Culture in Medical School, Chicago, University of Chicago Press.
  • Becker, H.S., Geer, B. (1983). The Fate of Idealism in Medical School. In Social Interaction, E d . by Howard Robboy and C. Clark, New York St. Martin Press.
  • Eron, L . D . (1955). Effect of Medical Education on Medical Students Attitudes. J. Med. Educ. v. 30. s. 559—566.
  • Eron, L . D . (1958). The Effect of Medical Education on Attitudes. A fol­ low-up study. In the Ecology of Medical Student. Ed. H . H . Gee ve R.J. Glaser, Association of American Medical Collges, Evans- ton, Illinois.
  • Merton, R.K., Reader, G.G. and Kendall, P.L. (1957). The Student. Physi­ cian. Harvard University Press, Cambridge Mass.
  • Merton, R.K. (1957). Social Theory and Social Structure, New York, Free Press.
  • Rogers, C.L., Caplowitz, D., Glaser, W.A. (1960), Student-Faculty Re­ lations in Medical School, Bureau ol Applied Social Research, New York, Colombia Uni.
  • Tezcan, M. (1981). Eğitim Sosyolojisine Giriş, A . Ü . E ğ i t i m Fak. Yay. No: 91.
  • Walton, H.J. (1967) The Measurement of Medical Students, Attitudes. British Journal of Medical Education, V. 1, s. 330—340.
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

M. Aytül Kasapoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1990
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990 Cilt: 34 Sayı: 1-2

Kaynak Göster

APA Kasapoğlu, M. A. (1990). ÖĞRENCİ OLARAK TIP FAKÜLTESİNDE HEKİ M OLARAK MESLEKTE BAŞARILI OLMAYI SAĞLAYAN ÖZELLİKLER. Ankara Üniversitesi Dil Ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi, 34(1-2), 157-178.

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi - dtcfdergisi@ankara.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.   22455