Bu çalışmanın amacı The Economist ve Skylife dergilerinde yayımlanmış havayolu şirketlerinin verdikleri reklamları kullanılan dil ve resim açısından incelemek ve bu reklamları resim, başlık, ana metin, yapı ve kelime kullanımı açısından karşılaştırmaktır. Çalışmada ayrıca, reklamların dil öğretiminde, dilin yaratıcı kullanımını göstermek amacıyla, ne kadar kullanışlı bir kaynak olacağı da tartışılmış ve öğretmenler için birkaç örnek etkinlik sunulmuştur.
Reklamlar Reklam Dili Yaratıcı Dil Dil Öğretimi Biçem Dil İncelemesi
The intention of this paper is to analyse selected airline advertisements advertised in The Economist and Skylife, in terms of the relationship between the language and the illustration and to compare and contrast their features such as illustration, headline, body copy, structure and vocabulary. Implications of using advertisements in the classroom as a source of useful material for teaching the creative use of language are discussed and some possible activities for the use of advertisements in EFL classes are suggested.
Advertisements Advertisement Language Creative Language Language Teaching Style Language Analysis
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 50 Sayı: 2 |
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.