ERDOĞAN, İrfan (2014b), Siyasal Liderlerin Haber Fotoğraflarında Görsel Çerçeveleme Yanlılığı: 2014 Türkiye Yerel Seçim Kampanyası Örneğinde Gazete Haberciliğinin Karşılaştırmalı Çözümlemesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 39, http://iletisimdergisi.gazi.edu.tr/site/index.php/IKAD/article/view/142.
İNCEOĞLU, Metin (1993). Tutum, Algı, İletişim, Ankara: Verso Yayıncılık.
MUTLU, Erol (1998). İletişim Sözlüğü, Ankara: Ark Bilim ve Sanat Yayınları.
POSTMAN, Neil (1994). Televizyon: Öldüren Eğlence, (Çev: Osman Akınhay), İstanbul: Ayrıntı Yayınları.
SAĞLAMTİMUR, Ö. Zühal (2009). Siyasetin İletişimi, (Ed: Abdullah Özkan), İstanbul: Siyasal İletişim Enstitüsü Yayınları.
SONTAG, Susan (1993). Fotoğraf Üzerine, İstanbul: Altı Kırk Beş Yayınları.
TOPUZ, Hıfzı (1991). Siyasal Reklamcılık: Dünyadan ve Türkiye’den Örneklerle, İstanbul: Cem Yayınevi.
TUMAY, Sadık (1996). 90’lı Yıllarda Türk Basınında Siyasi Fotoğrafın İşlevi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir.
KEYMAN, Fuat (2000). Türkiye ve Radikal Demokrasi, İstanbul: Alfa Yayınları.
LASH, Scott; URRY, John (1995). The End of Organized Capitalism, Oxford: Polity Press.
LYOTARD, Jean François (2000). Postmodern Durum, (Çev: Ahmet Çiğdem), Ankara: Vadi Yayınları, 3. Basım.
MAN, Fuat (2013). “Akışkan Zamanlarda Eğretileşme: Ulusal İstihdam Stratejisi Üzerine Bir Değerlendirme”, Çalışma ve Toplum, Ocak, 229-252.
NADAROĞLU, Halil (2000). Kamu Maliyesi Teorisi, İstanbul: Beta Yayınları, 11. Baskı.
ROSENAU, P. Marie (2004). Post-Modernizm ve Toplum Bilimleri, (Çev: Tuncay Birkan), Ankara: Bilim ve Sanat Yayınları.
SENNETT, Richard (2005) Karakter Aşınması Yeni Kapitalizmde İşin Kişilik Üzerindeki Etkileri, (Çev: Barış Yıldırım), İstanbul: Ayrıntı Yayınları, 2. Baskı.
SOKAL, Alan; BRİCHMONT, Jean. (2002). Son Moda Saçmalar Posmodern Aydınların Bilimi Kötüye Kullanmaları, (Çev: Memet Baydur-Ongun Onaran), İstanbul: İletişim Yayınları.
ŞENTÜRK, Ünal (2008). “Enformasyon Toplumunda Eğitimin Yeri”, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, Gazi Üniv. Yayınları, Cilt: 6, Sayı: 3, 487-506.
ŞENTÜRK, Ünal (2010). “Değişen Ekonomik ve Sosyal Koşulların Bir Ürünü Olarak Karakter Aşınması”, Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı: 7,113-124.
ERDOĞAN, İrfan (2014b), Siyasal Liderlerin Haber Fotoğraflarında Görsel Çerçeveleme Yanlılığı: 2014 Türkiye Yerel Seçim Kampanyası Örneğinde Gazete Haberciliğinin Karşılaştırmalı Çözümlemesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 39, http://iletisimdergisi.gazi.edu.tr/site/index.php/IKAD/article/view/142.
İNCEOĞLU, Metin (1993). Tutum, Algı, İletişim, Ankara: Verso Yayıncılık.
MUTLU, Erol (1998). İletişim Sözlüğü, Ankara: Ark Bilim ve Sanat Yayınları.
POSTMAN, Neil (1994). Televizyon: Öldüren Eğlence, (Çev: Osman Akınhay), İstanbul: Ayrıntı Yayınları.
SAĞLAMTİMUR, Ö. Zühal (2009). Siyasetin İletişimi, (Ed: Abdullah Özkan), İstanbul: Siyasal İletişim Enstitüsü Yayınları.
SONTAG, Susan (1993). Fotoğraf Üzerine, İstanbul: Altı Kırk Beş Yayınları.
TOPUZ, Hıfzı (1991). Siyasal Reklamcılık: Dünyadan ve Türkiye’den Örneklerle, İstanbul: Cem Yayınevi.
TUMAY, Sadık (1996). 90’lı Yıllarda Türk Basınında Siyasi Fotoğrafın İşlevi, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir.
KEYMAN, Fuat (2000). Türkiye ve Radikal Demokrasi, İstanbul: Alfa Yayınları.
LASH, Scott; URRY, John (1995). The End of Organized Capitalism, Oxford: Polity Press.
LYOTARD, Jean François (2000). Postmodern Durum, (Çev: Ahmet Çiğdem), Ankara: Vadi Yayınları, 3. Basım.
MAN, Fuat (2013). “Akışkan Zamanlarda Eğretileşme: Ulusal İstihdam Stratejisi Üzerine Bir Değerlendirme”, Çalışma ve Toplum, Ocak, 229-252.
NADAROĞLU, Halil (2000). Kamu Maliyesi Teorisi, İstanbul: Beta Yayınları, 11. Baskı.
ROSENAU, P. Marie (2004). Post-Modernizm ve Toplum Bilimleri, (Çev: Tuncay Birkan), Ankara: Bilim ve Sanat Yayınları.
SENNETT, Richard (2005) Karakter Aşınması Yeni Kapitalizmde İşin Kişilik Üzerindeki Etkileri, (Çev: Barış Yıldırım), İstanbul: Ayrıntı Yayınları, 2. Baskı.
SOKAL, Alan; BRİCHMONT, Jean. (2002). Son Moda Saçmalar Posmodern Aydınların Bilimi Kötüye Kullanmaları, (Çev: Memet Baydur-Ongun Onaran), İstanbul: İletişim Yayınları.
ŞENTÜRK, Ünal (2008). “Enformasyon Toplumunda Eğitimin Yeri”, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, Gazi Üniv. Yayınları, Cilt: 6, Sayı: 3, 487-506.
ŞENTÜRK, Ünal (2010). “Değişen Ekonomik ve Sosyal Koşulların Bir Ürünü Olarak Karakter Aşınması”, Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı: 7,113-124.
E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin, E.-g. (2015). e-Gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 3(1), 1-288.
AMA
E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin Eg. e-Gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin. e-gifder. Nisan 2015;3(1):1-288.
Chicago
E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin, E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin. “E-Gifder.3.cilt.1.sayi.tam.Metin”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 3, sy. 1 (Nisan 2015): 1-288.
EndNote
E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin E-g (01 Nisan 2015) e-Gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 3 1 1–288.
E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin, E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin. “E-Gifder.3.cilt.1.sayi.tam.Metin”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 3/1 (Nisan 2015), 1-288.
E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin, E-gifder.3.cilt.1.sayi.tam.metin. “E-Gifder.3.cilt.1.sayi.tam.Metin”. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, c. 3, sy. 1, 2015, ss. 1-288.