Son dönemlerde strateji kavramı tekrar işletme literatüründeki yerini almaktadır.
Stratejinin yürütülmesi formüle edilmesi kadar önemlidir. Strateji, paydaşlar açısından nasıl değer yaratılacağının bir tasvirini oluşturmaktadır. Özellikle soyut varlıkların işletmelerin piyasa değerlerini, %75’inden fazlasını oluşturması nedeniyle strateji kavramına bütüncül bir bakış açısının kazandırılması önemlidir.
Bu çalışmada örgütün stratejisine dört farklı perspektiften neden-sonuç ilişkileri açısından yaklaşılarak stratejik düşünmeye farklı pencereler açılması yoluna gidilmiştir.
Strateji haritaları başarı haritası rekabetçi avantaj neden-sonuç ilişkileri
Strategy maps success map competitive advantage cause and effect relations
Diğer ID | JA86VJ98HE |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 8 Sayı: 2 |