APA |
Uysal, Ş. (2016). Rahat çalışma alanım soyut matematikten nasıl ayrıldığıma dair. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 6(2), 169-172. |
|
AMA |
Uysal Ş. Rahat çalışma alanım soyut matematikten nasıl ayrıldığıma dair. EBAD - JESR. Ekim 2016;6(2):169-172. |
|
Chicago |
Uysal, Şeyda. “Rahat çalışma alanım Soyut Matematikten nasıl ayrıldığıma Dair”. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6, sy. 2 (Ekim 2016): 169-72. |
|
EndNote |
Uysal Ş (01 Ekim 2016) Rahat çalışma alanım soyut matematikten nasıl ayrıldığıma dair. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6 2 169–172. |
|
IEEE |
Ş. Uysal, “Rahat çalışma alanım soyut matematikten nasıl ayrıldığıma dair”, EBAD - JESR, c. 6, sy. 2, ss. 169–172, 2016. |
|
ISNAD |
Uysal, Şeyda. “Rahat çalışma alanım Soyut Matematikten nasıl ayrıldığıma Dair”. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 6/2 (Ekim 2016), 169-172. |
|
JAMA |
Uysal Ş. Rahat çalışma alanım soyut matematikten nasıl ayrıldığıma dair. EBAD - JESR. 2016;6:169–172. |
|
MLA |
Uysal, Şeyda. “Rahat çalışma alanım Soyut Matematikten nasıl ayrıldığıma Dair”. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, c. 6, sy. 2, 2016, ss. 169-72. |
|
Vancouver |
Uysal Ş. Rahat çalışma alanım soyut matematikten nasıl ayrıldığıma dair. EBAD - JESR. 2016;6(2):169-72. |
|