Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Some Legal Problems and Solution Suggestions about Value Added Service Presentaions on Telephone

Yıl 2004, Cilt: VIII Sayı: 1-2, 307 - 332, 01.06.2004

Öz

Kaynakça

  • Harting, N., Recht der Mehnvertdienste 0190/0900, Dialer-Haftung-Vertrage-Werbung, Köln 2004.

TELEFON HATLARI ÜZERİNDEN KATMA DEĞERLİ HİZMET SUNUMLARINDA KARŞILAŞILAN BAZI HUKUKİ SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

Yıl 2004, Cilt: VIII Sayı: 1-2, 307 - 332, 01.06.2004

Öz

Türk Kamuoyu’nun gündeminde Gaziantep’te görülen bir dava sonucunda verilen kararla büyük yankı yaratan olay3, teknolojinin gelişmesine paralel olarak, telekomünikasyon araçlarının, kullanıcılarına sundukları bir çok yararın yanı sıra, kötü niyetli bazı uygulamalara zemin hazırladığını da göstermektedir. Bu çalışmada özellikle telefon hatları üzerinden katma değer yaratan hizmet sunumları4 ile kişilerin nasıl zarar gördüklerine ve böyle zararlarla karşılaşmamak için bireysel, toplumsal ve hukuksal neler yapılması gerektiği üzerinde durulacaktır.

Kaynakça

  • Harting, N., Recht der Mehnvertdienste 0190/0900, Dialer-Haftung-Vertrage-Werbung, Köln 2004.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Hukuk
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Mustafa Fadıl Yıldırım Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2004
Gönderilme Tarihi 1 Mart 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: VIII Sayı: 1-2

Kaynak Göster

MLA Yıldırım, Mustafa Fadıl. “TELEFON HATLARI ÜZERİNDEN KATMA DEĞERLİ HİZMET SUNUMLARINDA KARŞILAŞILAN BAZI HUKUKİ SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ”. Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, c. VIII, sy. 1-2, 2004, ss. 307-32.

creative-commons.jpgBu Eser Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.