Türk Kamuoyu’nun gündeminde Gaziantep’te görülen bir dava sonucunda verilen kararla büyük yankı yaratan olay3, teknolojinin gelişmesine paralel olarak, telekomünikasyon araçlarının, kullanıcılarına sundukları bir çok yararın yanı sıra, kötü niyetli bazı uygulamalara zemin hazırladığını da göstermektedir. Bu çalışmada özellikle telefon hatları üzerinden katma değer yaratan hizmet sunumları4 ile kişilerin nasıl zarar gördüklerine ve böyle zararlarla karşılaşmamak için bireysel, toplumsal ve hukuksal neler yapılması gerektiği üzerinde durulacaktır.
Telekomünikasyon KATMA DEĞERLİ HİZMET KAVRAMI telefon hatları
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Hukuk |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 2004 |
Gönderilme Tarihi | 1 Mart 2004 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2004 Cilt: VIII Sayı: 1-2 |
Bu Eser Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası (CC BY-NC 4.0) ile lisanslanmıştır.