Bu araştırmada düşünme stilleri kavramı tanıtılmaya ve bu kavramın ölçülmesinde kullanılabilecek bir ölçeğin öğretmen adayları için uyarlaması yapılmaya çalışılmıştır Bulgular ölçeğin oldukça güçlü bir iç tutarlılık test tekrar test güvenirliğine ve orta güçlükte bir yapı geçerliğine sahip olduğunu göstermiştir Araştırmada ayrıca düşünme stilleri kavramının eğitim açısından önemi üzerinde durulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 3 Sayı: 1 |
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile yayımlanmıştır.