BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYAL MEDYANIN TÜKETİM GÜCÜ

Yıl 2017, Cilt: 1 Sayı: 3, 221 - 226, 01.11.2017

Öz

Çalışmanın amacı, son yıllarda kullanım alanlarını genişleten sosyal medyayı ele alarak toplum üzerindeki tüketim gücünü belirlemek. Çalışma kapsamında sosyal medya ve tüketicilerin hedef kitlesi ortaya konmaktadır. Ağ uygulamalarında gerçekleştirilen alışverişlerin insanlar üzerindeki etkisi, sosyal medyanın nasıl yönlendirdiği tespit edilmektedir. Bulgulara ulaşabilmek için ise "gittigidiyor" örnekleminden yola çıkılmaktadır

THE CONSUMPTION POWER OF SOCIAL MEDIA

Yıl 2017, Cilt: 1 Sayı: 3, 221 - 226, 01.11.2017

Öz

The aim of the study is to determine the power of consumption on society by considering social media, which has expanded its usage areas in recent years. Within the scope of the study, the target mass of social media and consumers is revealed. The impact of shopping on network applications is determined by how social media is influencing people. In order to reach the finds, as a sample of "gittigidiyor"

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA28KU32BY
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Çağla Ceyhan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2017
Gönderilme Tarihi 1 Kasım 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Ceyhan, Ç. (2017). SOSYAL MEDYANIN TÜKETİM GÜCÜ. Yeni Medya Elektronik Dergisi, 1(3), 221-226.


All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)
by-nc.png