The aim of this study is to examine and interpret the relationships between communications education and media sector in the period of media colleges. The relationships are discussed under four main titles such as “Participation of Press Sector Professionals in the Communications Education, Opportunities and conditions for students to have training in the media sector in that period, ‘Schooled vs. self-educated’ debates which were very intensive in that period, Chances and opportunities for those who study communications to find a job in the media sector”
Bu çalışmanın amacı, iletişim eğitimi sürecisinde iletişim eğitimi ve medya sektörü arasındaki ilişkileri incelemek ve yorumlamaktır. Bu ilişkiler; “ İletişim eğitiminde basın sektöründeki profesyonellerin katılımı, İletişim eğitimine sahip öğrencilerin medya sektöründeki fırsatları ve durumları, Bu süreçte yoğun olan “okullu- alaylı” tartışmaları ve İletişim eğitimi almışların medya sektöründe iş bulmadaki şansları ve fırsatları” gibi dört ana başlık altında ele alınmıştır
Diğer ID | JA37PG22TN |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Kasım 2017 |
Gönderilme Tarihi | 1 Kasım 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 3 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)