İnternetin Türkiye’de yaygınlaşmaya başladığı milenyum çağıyla diğer basın organlarıyla birlikte
gazeteler de kendilerini bu ortama entegre etmek adına çeşitli çalışmalar yapmıştır. İlk olarak küçük çapta
başlayan bu çalışmalar günümüzde yerini bu basın mecralarının sadece dijital ortama özel hazırladığı
yayınlara bırakmıştır. Bununla birlikte bazı yayıncılar da sadece dijital ortama özel yayınlar hazırlamıştır.
Gazeteler yerini internet haber sitelerine bırakmaya başlamıştır. Türkiye’de Dijital Gazeteciliğe Geçiş:
Habertürk Gazetesi Örneği başlıklı bu çalışmada amaç Türkiye’de milenyum çağıyla başlayıp günümüze
değin devam eden dijital yayıncılık çağının gazetelere ne doğrultuda ve nasıl etki edeceğini ortaya
koymaktır. Bu çalışmada literatür taraması yöntemi kullanılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Mayıs 2019 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ekim 2018 |
Kabul Tarihi | 21 Nisan 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 3 Sayı: 2 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)