Akbulut, H.(2014). „Televizyon ve Sinemada İzleyici Çalışmak’’: Alımlama Çalışmaları.
Kocaeli Üniversitesi Benjamin, W.(1992). Pasajlar, (Çev.Ahmet Cemal). İstanbul
Cressey, Paul G. (1938). „The Motin Picture Industry as Modified by Social Background and Personality’‟ American Sociological Rewiew
Feigelson, K.(2004). “Sinema ve Toplumsal Kırılmalar”.
Geray, H.(1994). Yeni İletişim Teknolojileri, Ankara: Kılıçaslan Matbaacılık.
Güngör, Nazife (2011). İletişim: Kuramlar, Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi
Jarvie, I.C.(1993), “Sosyal Bir Kurum Olarak Sinemaya Gitmek”. 25. Kare, Sayı 5: 22-25.
Jeancolas, J. P.(2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi‟.
Jernudd, A. (2005). „Reform and Entertainment: Film Exhibition and Leisure in a Small
Town in Örebro at the End of the Nineteenth Century. Film History.‟ An International Journal. 17(1):88-105. Howe, Neil; Strauss, William (2007), "The Next Twenty Years: How Customer and Workforce Attitudes Will Evolve", Harvard Business Review: 41–52
Kemper, Thomas (2003). “Received Visdom: Three Reception Studies”, Jump Cut, (46). www.ejumpcut.org/currentissue/kemper.staiger/kemper1,2,3.html. Erişim tarihi 18 Eylül 200
Kılıç, L.(2008). „Fotoğrafın ve Sinemanın Toplumsal Tarihi‟, Ankara: Dost Yayınevi.
Kırel S.(2010). „Kültürel Çalışmalar ve Sinema’. İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi
Manovich, L.(2001). The Language of New Media, Massachusetts: The MIT Press Mengi, Z. (2011). Kuşaklar ve Tanımları - Kuşaklar Farkı, http://www.renklidergi.com/teknoloji/diger/Kusaklar-ve-Tanimlari-KusaklarFarki, Renkli
Dergi. (Erişim Tarihi: 24.07.2012).
Miller, K. R., ve Washıngton, K. (2011). „Consumer Behavior’, Richard K. Miller & Associates.
Morley, David (1988). “Domestic Relations: The Framework of Family Viewing in Great
Britain”, World Families Watch Television, Ed. James Lull. Sage: Newbury Park. Nowell-Smith, G.(2003). „Dünya Sinema Tarihi’. (Çev.Ahmet Fethi), İstanbul: Kabalcı Yayınevi.
Öğüt, S.(2004).”Interactivity In New Media”. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul:
Yeditepe University Graduate Institute Of Social Sciences. Öztürk, M.(2005). „Sine-masal Kentler’. İstanbul: Donkişot Güncel Yayınları.
Sennett, Richard (2002) „Kamusal İnsanın Çöküşü’ (İstanbul: Ayrıntı), Çev. Serpil Durak ve Abdullah Yılmaz.
Sorlin, P. (2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi.’ Çeviren: B. Odabaş. „Kentte
Sinema Sinemada Kent‟. İstanbul Srinivas, Lakshmi. 2002. „The Active Audience: Spectatorship, Social Relations and the Experience of Cinema in India.‟ Media, Culture and Society. Vol. 24, No. 1: 155-173.
Staiger, Janet (2000). ‘Perverse Spectators: The Practices of Film Reception.‟ New York:
New York University Pres. Stevenson, Nick (2008). „Medya Kültürleri’: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi. Çev. G. Orhon;
B. E. Aksoy. Ankara: Ütopya. Storey, John (2000). „Popüler Kültür Çalışmaları: Kuramlar ve Metotlar.‟ Çev. K.
Karaşahin. İstanbul: Babil Türkoğlu, Nurçay (2004). „İletişim Bilimlerinden Kültürel Çalışmalara Toplumsal İletişim’:
Akbulut, H.(2014). „Televizyon ve Sinemada İzleyici Çalışmak’’: Alımlama Çalışmaları.
Kocaeli Üniversitesi Benjamin, W.(1992). Pasajlar, (Çev.Ahmet Cemal). İstanbul
Cressey, Paul G. (1938). „The Motin Picture Industry as Modified by Social Background and Personality’‟ American Sociological Rewiew
Feigelson, K.(2004). “Sinema ve Toplumsal Kırılmalar”.
Geray, H.(1994). Yeni İletişim Teknolojileri, Ankara: Kılıçaslan Matbaacılık.
Güngör, Nazife (2011). İletişim: Kuramlar, Yaklaşımlar. Ankara: Siyasal Kitabevi
Jarvie, I.C.(1993), “Sosyal Bir Kurum Olarak Sinemaya Gitmek”. 25. Kare, Sayı 5: 22-25.
Jeancolas, J. P.(2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi‟.
Jernudd, A. (2005). „Reform and Entertainment: Film Exhibition and Leisure in a Small
Town in Örebro at the End of the Nineteenth Century. Film History.‟ An International Journal. 17(1):88-105. Howe, Neil; Strauss, William (2007), "The Next Twenty Years: How Customer and Workforce Attitudes Will Evolve", Harvard Business Review: 41–52
Kemper, Thomas (2003). “Received Visdom: Three Reception Studies”, Jump Cut, (46). www.ejumpcut.org/currentissue/kemper.staiger/kemper1,2,3.html. Erişim tarihi 18 Eylül 200
Kılıç, L.(2008). „Fotoğrafın ve Sinemanın Toplumsal Tarihi‟, Ankara: Dost Yayınevi.
Kırel S.(2010). „Kültürel Çalışmalar ve Sinema’. İstanbul: Kırmızı Kedi Yayınevi
Manovich, L.(2001). The Language of New Media, Massachusetts: The MIT Press Mengi, Z. (2011). Kuşaklar ve Tanımları - Kuşaklar Farkı, http://www.renklidergi.com/teknoloji/diger/Kusaklar-ve-Tanimlari-KusaklarFarki, Renkli
Dergi. (Erişim Tarihi: 24.07.2012).
Miller, K. R., ve Washıngton, K. (2011). „Consumer Behavior’, Richard K. Miller & Associates.
Morley, David (1988). “Domestic Relations: The Framework of Family Viewing in Great
Britain”, World Families Watch Television, Ed. James Lull. Sage: Newbury Park. Nowell-Smith, G.(2003). „Dünya Sinema Tarihi’. (Çev.Ahmet Fethi), İstanbul: Kabalcı Yayınevi.
Öğüt, S.(2004).”Interactivity In New Media”. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul:
Yeditepe University Graduate Institute Of Social Sciences. Öztürk, M.(2005). „Sine-masal Kentler’. İstanbul: Donkişot Güncel Yayınları.
Sennett, Richard (2002) „Kamusal İnsanın Çöküşü’ (İstanbul: Ayrıntı), Çev. Serpil Durak ve Abdullah Yılmaz.
Sorlin, P. (2004). „Sinema Salonunun Doğuşu ve Gelişimi.’ Çeviren: B. Odabaş. „Kentte
Sinema Sinemada Kent‟. İstanbul Srinivas, Lakshmi. 2002. „The Active Audience: Spectatorship, Social Relations and the Experience of Cinema in India.‟ Media, Culture and Society. Vol. 24, No. 1: 155-173.
Staiger, Janet (2000). ‘Perverse Spectators: The Practices of Film Reception.‟ New York:
New York University Pres. Stevenson, Nick (2008). „Medya Kültürleri’: Sosyal Teori ve Kitle İletişimi. Çev. G. Orhon;
B. E. Aksoy. Ankara: Ütopya. Storey, John (2000). „Popüler Kültür Çalışmaları: Kuramlar ve Metotlar.‟ Çev. K.
Karaşahin. İstanbul: Babil Türkoğlu, Nurçay (2004). „İletişim Bilimlerinden Kültürel Çalışmalara Toplumsal İletişim’:
Yüksel, A., & Demir, B. (2014). 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi, 2(2), 31-54.
AMA
Yüksel A, Demir B. 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi. Ekim 2014;2(2):31-54.
Chicago
Yüksel, Asiye, ve Barış Demir. “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2, sy. 2 (Ekim 2014): 31-54.
EndNote
Yüksel A, Demir B (01 Ekim 2014) 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2 2 31–54.
IEEE
A. Yüksel ve B. Demir, “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”, Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi, c. 2, sy. 2, ss. 31–54, 2014.
ISNAD
Yüksel, Asiye - Demir, Barış. “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi 2/2 (Ekim 2014), 31-54.
JAMA
Yüksel A, Demir B. 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi. 2014;2:31–54.
MLA
Yüksel, Asiye ve Barış Demir. “2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri”. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi, c. 2, sy. 2, 2014, ss. 31-54.
Vancouver
Yüksel A, Demir B. 2000 Kuşağının Sinema Filmleri İzleme Pratikleri. Elektronik Mesleki Gelişim Ve Araştırmalar Dergisi. 2014;2(2):31-54.