BibTex RIS Kaynak Göster

İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 2015, Cilt: 5 Sayı: 1, 19 - 33, 25.05.2015
https://doi.org/10.17339/ejovoc.92103

Öz

Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmelerle bağlı olarak oluşan birlikte internet kullanımının her geçen gün artmaktadır. Bu artış internet üzerinden yapılan alışverişin de gelişmesini etkilemiştir. internet ortamında alışverişin gerek tüketicilere gerekse de işletmelere sağladığı birçok avantajlar bulunmaktadır. İnternetin sağladığı avantajlara rağmen tüketicilerin internet ortamında alışveriş yapma veya yapmama tercihlerinin altında yatan birçok neden vardır. Bu nedenlerden biri de tüketicinin algıladığı risktir. Bu çalışma internette alışveriş davranışında algılanan tüketici risklerinin belirlenmesi amacı ile üniversite öğrencileri üzerinde bir araştırma yapılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zafer Cesur Bu kişi benim

Giyasettin Tayfur Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Mayıs 2015
Gönderilme Tarihi 25 Ekim 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Cesur, Z., & Tayfur, G. (2015). İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges), 5(1), 19-33. https://doi.org/10.17339/ejovoc.92103