Fen öğretimine önemli katkılar sağlayan ve okuldaki eğitimi tamamlayan informal eğitim ortamları; özellikle ilköğretim öğrencilerinin bilişsel, duyuşsal ve psikomotor davranışlar kazanmasında oldukça etkilidir. Bunun yanında öğrenciler bu mekanlarda sözlü iletişim uygulamaları yaparak sosyal becerilerini de geliştirmektedir. Yapılan çalışmayla Ankara'da bulunan Enerji Parkına gezi düzenlemek isteyen eğitimcilere kaynak teşkil etmesi için gezi sürecini planlama fırsatı sağlayacak bir taslak sunulmuştur. Hazırlanan taslak gibi diğer informal eğitim ortamlarına yönelik olarak yeni taslakların oluşturulması, bu yerlerin eğitim amaçlarına daha sağlıklı ulaşmasına yardımcı olacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Ocak 2013 |
Gönderilme Tarihi | 15 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 4 Sayı: 2 |