Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BASIC INFORMATION ABOUT AZERBAIJANIAN FAMILY CONSUMPTION FROM MARKETING POINT QF VIEW

Yıl 1994, Sayı: 11, 149 - 164, 31.01.1993

Öz

  

Kaynakça

  • Erol Mütercimler (1993), 21.ci Yüzyılın Eşiğinde Uluslararası Sistem ve Türkiye - Türk Cumhuriyetleri İlişkileri Modeli, Anahtar Kitaplar Yayınevi, İstanbul, p. 35 (In Turskish).
  • E. Joreme McCarthy (1984), VVilliam D. Perreault, Basic Marketing, 8th Edition, Richard D. Irvvin Inc., Illinois, p. 168.
  • Sinan Oğan (1992), Azerbaycan İktisadi Bünyesi, Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı, İstanbul, p. 15,30 (In Turskish).
  • İlhan Uludağ (1992), Sovyetler Birliği Sonrası Bağımsız Türk Cumhuriyetleri ve Türk Gruplarının Sosyo - Ekonomik Analizi, Türkiye İle İlişkiler, TOBB, İstanbul, p. 265 (In Turkish).
  • Sinan. Doğan, Op. Cit, p. 19.
  • Atilla Artam (1993), Türk Cumhuriyetlerinin Sosyo - Ekonomik Analizleri ve Türkiye İlişkileri, Sabri Artam Vakfı, İstanbul, p. 74 (In Turkish).
  • S. Doğan, Op. Cit., p. 16.
  • Azerbaycan Respublikası (1992), Devlet İstatistika Komitesi, 1991 inci Yılda Azerbaycan Rakamlarda, Kısa İstatistika Mecmuası, Baku, p. 168 (In Turkish of Azerbaijan).
  • Türkiye İhracatı Geliştirme Merkezi (1992), Azerbaycan, Ülke Profili, Savı 1, p. 1 (In Turkish).
  • E. Mütercimler, Op. Cit., p. 130, 131.
  • İbid. p. 124.

BASIC INFORMATION ABOUT AZERBAIJANIAN FAMILY CONSUMPTION FROM MARKETING POINT QF VIEW

Yıl 1994, Sayı: 11, 149 - 164, 31.01.1993

Öz

  

Kaynakça

  • Erol Mütercimler (1993), 21.ci Yüzyılın Eşiğinde Uluslararası Sistem ve Türkiye - Türk Cumhuriyetleri İlişkileri Modeli, Anahtar Kitaplar Yayınevi, İstanbul, p. 35 (In Turskish).
  • E. Joreme McCarthy (1984), VVilliam D. Perreault, Basic Marketing, 8th Edition, Richard D. Irvvin Inc., Illinois, p. 168.
  • Sinan Oğan (1992), Azerbaycan İktisadi Bünyesi, Türk Dünyası Araştırmaları Vakfı, İstanbul, p. 15,30 (In Turskish).
  • İlhan Uludağ (1992), Sovyetler Birliği Sonrası Bağımsız Türk Cumhuriyetleri ve Türk Gruplarının Sosyo - Ekonomik Analizi, Türkiye İle İlişkiler, TOBB, İstanbul, p. 265 (In Turkish).
  • Sinan. Doğan, Op. Cit, p. 19.
  • Atilla Artam (1993), Türk Cumhuriyetlerinin Sosyo - Ekonomik Analizleri ve Türkiye İlişkileri, Sabri Artam Vakfı, İstanbul, p. 74 (In Turkish).
  • S. Doğan, Op. Cit., p. 16.
  • Azerbaycan Respublikası (1992), Devlet İstatistika Komitesi, 1991 inci Yılda Azerbaycan Rakamlarda, Kısa İstatistika Mecmuası, Baku, p. 168 (In Turkish of Azerbaijan).
  • Türkiye İhracatı Geliştirme Merkezi (1992), Azerbaycan, Ülke Profili, Savı 1, p. 1 (In Turkish).
  • E. Mütercimler, Op. Cit., p. 130, 131.
  • İbid. p. 124.
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mahir Nakip Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Ocak 1993
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Sayı: 11

Kaynak Göster

APA Nakip, M. (1993). BASIC INFORMATION ABOUT AZERBAIJANIAN FAMILY CONSUMPTION FROM MARKETING POINT QF VIEW. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(11), 149-164.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png