Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA YÖNETİM FONKSİYONLARI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI

Yıl 1983, Sayı: 5, 123 - 137, 02.01.1983

Öz

The share of ali types of Services is increasing in both the organizational and personal budgets, but since there is a lack of information on the marketing of Services, those engaged in service industries must necessarily lean heavily on product marketing methods.

In this paper we have attempted to stress the impor-tance of the service marketing by emphasizing the dıffe-rences betvveen the tangible and intangible products. The features of service marketing are explained in accordance with the functions of marketing management.

Kaynakça

  • M. Şükrü Akdoğan
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

M.şükrü Akdoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ocak 1983
Yayımlandığı Sayı Yıl 1983 Sayı: 5

Kaynak Göster

APA Akdoğan, M. (1983). PAZARLAMA YÖNETİM FONKSİYONLARI AÇISINDAN HİZMET PAZARLAMASI. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(5), 123-137.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png