Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜKETİCİLERİN BİR SATIŞ GELİŞTİRME ARACI OLAN KUPONLARI KULLANMA NEDENLERİNİN DAVRANIŞSAL AÇIDAN İNCELENMESİ

Yıl 1982, Cilt: 2 Sayı: 3, 111 - 120, 03.01.1982

Öz

  

Kaynakça

  • Advertising Age, «Couponing Forecast 1980», (24 Aralık 1980), s. 20.
  • Howard, J.A., Consumer Behavior: Application of Theory, (New York: Mc-Graw-HİII Book Company 1977).
  • Engel, J., M.R. Warshaw ve T.C. Kinnear, Promotional Strotegy: Managing the Marketing Communication Process, (4. baskı, Homevvood, Illinois: Richard 0. Irwln, İne., 1979).
  • Luick, J.F., ve W.L. Ziegler, Sales Promotion and Modem Merchandising, (New York: McGraw-HİII Book Company 1969).
  • Bettman, J.R., «Information Processing Models of Consumer Behavior». Journal of Marketing Research, Vol. 12, (Ağustos 1970), ss. 370-76.
  • Engel, J.. D.T. Kollat ve R.D. Blackvvell, Consumer Behavior, (1. baskı, New York: Holt, Rlnehart ve VVİnston, İne., 1968).
  • Dodson, J.A., A.M. Tybout ve B. Sternthal, «Impact of Deals and Deal Ret-raction on Brand Svvitchlng,. Journal of Marketing Research. Vol. 15 (Şubat 1978), ss. 72-81.
  • Bern, D., «Self-Perception Theory.» L. Barkovvitz (Ed). Advanccs in Experimen-tal Social Psychology, (New York: Academic Press 1967), ss. 1-62.
  • Frank, R.E., W.F. Massy ve Y. Wlnd, Market Segmcntation. (Englejvood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, İne., 1972).
  • Ajzen, t. ve M. Fishbein, Understonding Attitutes and Predicting Social Behavior, (Englevvood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, İne., 1980).
  • Kotler. P., Marketing Management: Analysis, Planning and Control, (Ergle-vvood Cliffs, New Jersey: Prentice-Hall, İne., 1980).
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Alican Kavas Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Ocak 1982
Yayımlandığı Sayı Yıl 1982 Cilt: 2 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Kavas, A. (1982). TÜKETİCİLERİN BİR SATIŞ GELİŞTİRME ARACI OLAN KUPONLARI KULLANMA NEDENLERİNİN DAVRANIŞSAL AÇIDAN İNCELENMESİ. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2(3), 111-120.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png