Bu araştırmada; öğrenme yönlülüğün müşteri yönlülük üzerine etkileri sorgulanmaktadır. Çalışmada; öğrenme yönlülük, müşteri yönlülük ve bunlar arasındaki ilişki açıklanmış, buna ek olarak işletmeler üzerinde uygulamalı bir araştırma yapılmıştır. Öğrenme yönlülük ve müşteri yönlülüğün, iş hayatındaki yeri ve önemi anlatılmış, konu tüm boyutları ile ortaya konulmuştur. Araştırma sonuçları, önceki çalışmaları ve bu araştırmanın temel amacını destekler biçimde öğrenme yönlülük ile müşteri yönlülük arasında pozitif yönlü ve anlamlı bir ilişki olduğunu göstermektedir
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 30 |
ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr
Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.