Ağızdan ağıza iletişim ya da sözlü/ağızdan iletişim, gerçekte insanların günlük yaşamlarında sıklıkla kullandıkları ve etkiye maruz kaldıkları iletişim şeklidir. Ağızdan ağıza iletişimin yarattığı etki özellikle internet kullanımının yaygınlaşmasıyla birlikte daha belirgin ve önemli hale gelmiştir. Pazarlamacıların konuya yakın ilgi göstermesiyle yeni bir boyut kazanan tüm kişilerarası iletişimler yakından izlenmeye başlamış ve yönlendirilmek istenmiştir. Çalışmada geleneksel ve internette ağızdan ağıza iletişim kavramlarının açıklanması ve özellikle pazarlama bağlamında ağızdan ağıza iletişimin hem geleneksel olarak hem internet boyutuyla ortaya konması amaçlanmaktadır. Bu amaçla pazarlama bağlamında kavramsal bir geleneksel ağızdan ağıza iletişim modeli ve internette ağızdan ağıza iletişim modeli ortaya konulmuştur.
Geleneksel Ağızdan Ağıza İletişim Pazarlama Bağlamında Geleneksel Ağızdan Ağıza İletişim İnternette Ağızdan Ağıza İletişim Pazarlama Bağlamında İnternette Ağızdan Ağıza İletişim.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Mayıs 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Sayı: 32 |
ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr
Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.