Şehirleşmenin hızla artması ve
şehirlerin büyümesiyle otomobilin günlük hayat içinde kullanımının gitgide
artması sonucu otomobil talebi sürekli artmaktadır. Heterojen bir mal olan
otomobil; birçok marka ve modelle farklı tüketici grupları için farklı talepler
oluşturmaktadır. Bu anket çalışmasında İstanbul ilinde otomobil talebi
tercihinde yapısal değişimler ortaya konmuştur. Zamana ve kullanım tecrübesine
bağlı olarak tüketici tercihleri ve dolayısıyla da otomobil talebi tipi
değişmektedir.
Otomobil talebi tercih değişimleri davranışsal iktisat istanbul
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Ekim 2019 |
Kabul Tarihi | 29 Eylül 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 15 Sayı: 2 |
İletişim Adresi: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 14030 Gölköy-BOLU
Tel: 0 374 254 10 00 / 14 86 Faks: 0 374 253 45 21 E-posta: iibfdergi@ibu.edu.tr
ISSN (Basılı) : 1306-2174 ISSN (Elektronik) : 1306-3553