İşitsel-Dilsel Yöntem, dil eğitiminde dinlediğini anlama ve
konuşma becerilerine öncelik veren, bu becerileri diyaloglar ve sözlü
uygulamalar ile pekiştirerek dil eğitimini belli bir düzene göre yapmayı
amaçlayan bir yabancı dil öğretim yöntemidir. 1929 yılında The Coleman Report,
Amerikan okullarında kullanmak üzere yabancı dil öğretiminde okuma ağırlıklı
bir yöntem önerdi. Bu yöntem daha çok metinleri anlama üzerinde durdu.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Araştırmaları |
Bölüm | Araştırma |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 5 Eylül 2010 |
Gönderilme Tarihi | 11 Ekim 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Sayı: 18 |