Çeviri
BibTex RIS Kaynak Göster

Pedagojik Önerilerle Birlikte İngilizce ve Arapçadaki Temel Edatların Karşıtsal Çözümlemesi

Yıl 2016, Cilt: 3 Sayı: 5, 177 - 192, 15.12.2016

Öz

Bu çalışma, Rami
Hamdallah ve Hanna Tushyeh (An-Najah National University) tarafından kaleme
alınan “A Contrastive Analysis of Selected English and Arabic Prepositions with
Pedagogical Implications” (1993) adlı makalenin çevirisidir.

Kaynakça

  • Hamdallah, R. W. 1988. Syntactic errors in written English: A study of er-rors made by Arab students of English. Unpublished doctoral disserta-tion. University of Lancaster, England.
  • Ibn Hisham, A. Y. 1969. Sharh qatr el-nada wa bell es-sada. Edited by M. M. Abdul-Hamid. Cairo: Al-Maktabah Al-Tujariyyah Al-Kubra.
  • Khalil, A. 1985. “Interlingual and intralingual errors in Arab freshman Eng-lish”. Bethlehem Unicversity Journal 4. 8-13.
  • Khanji, R. 1979. “Error analysis of Arab students”. Unpublished paper, Sta-te University of New York, College at Fredonia, N. Y.
  • McCarthy, K. 1972. “Teaching English prepositions”. TEFL 6. 2-3.
  • Pittman, G. A. 1966. Activating the use of English prepositions. London: Longmans.
  • Schwabe, G. T. 1981. “Oral differences in English and Arabic: A view from the ESL teacher’s perspective”. ERIC Document ED 210 918.
  • Scott, M. and Tucker, G. R. 1974. “Error analysis and English-language stra-tegies of Arab students”. Language Learning 24. 69-97.
  • Takahashi, G. 1969. “Perception of space and function of certain English prepositions”. Language Learning 19. 3-4.
  • Thahir, M. 1987. A contrastive analysis of some syntactic features in English and Arabic. Unpublished doctoral dissertation, University of Indiana at Bloomington, Indiana.
  • Zughoul, M. R. 1979. “Teaching English prepositions”. English Teaching Forum 17. 24-29.
  • Quirk, R., Greenbaum, S., Leech, G., and Svartvik, J. 1985. A grammar of contemporary English. Cambridge: Cambridge University Press.
Toplam 12 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Figen Kervankaya Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Aralık 2016
Gönderilme Tarihi 18 Ağustos 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 3 Sayı: 5

Kaynak Göster

ISNAD Kervankaya, Figen. “Pedagojik Önerilerle Birlikte İngilizce Ve Arapçadaki Temel Edatların Karşıtsal Çözümlemesi”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 3/5 (Aralık 2016), 177-192.

Creative Commons Lisansı

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ESOGUIFD) Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.