Tüketicilerin satın alma kararlarını nasıl verdiklerini anlamak pazarlama sürecine önemli katkı sağlamaktadır. Fakat bir önemli araştırma sorusu da, çalışma hayatına yön veren x ve y kuşağına mensup tüketicilerin karar verme tarzlarının aynı olup olmadığının belirlenmesidir. Araştırma kapsamında (n=656) x ve y kuşağına mensup tüketicilerin karar verme tarzlarında anlamlı bir fark olduğu ortaya koyulmuştur.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Ekim 2016 |
Gönderilme Tarihi | 7 Aralık 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 15 Sayı: 59 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.