BibTex RIS Kaynak Göster

DEPARTMANLI MAĞAZALAR : DEPARTMANLI BİR MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ YAPAN MÜŞTERİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Yıl 2005, Cilt: 4 Sayı: 12, 87 - 105, 01.04.2005

Öz

-

Kaynakça

  • Alkibay,S.(1989); Departmanlı Mağazacılık ve Türkiye’deki Uygulamaları,Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Mastır Tezi ,Ankara.
  • A.M.A.(1960);Marketing Definitions, A Glossary of Marketing Terms, Amerikan Marketing Assosiation, Chiago.
  • Aydın, K(1992); Perakendecilik ve Departmanlı Mağaza Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik
  • Özellikleri, Ofset Hazırlık Gri Ajans, İstanbul.
  • Cemalcılar, İ(1988); Pazarlama Kavramlar-Kararlar, Beta Basım Yayım Dağıtım Yayın İstanbul,.
  • Jones,M. Fred(1956); Retail Merchandising, Second Printing, Richart D. Invin, Inc. USA.
  • Koparal,C(1986); Departmanlı Mağazaların Organizasyon Yapıları ve GİMA T.A.Ş.'deki İnceleme, T.C Anadolu Üniversitesi Yayınları No: 162, Eskişehir.
  • Meyer,G. Warren ve diğerleri(1988); Retail Marketing, for Employes, Manager and Entrepreneurs, Eight Edition, Mc Graw-Hill Book Company, Singapore.
  • Mucuk, İ(1994);Pazarlama İlkeleri, Der Yayınları, İstanbul.
  • Üner,M. Mithat ve Sanem Alkibay(2001); Algılama Haritaları:Departmanlı Mağazalar üzerine Amprik Bir İnceleme, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt:3 Sayı:3 Kış.
  • Stern,W. L. ve El-Ansary,I.A(1977); Marketing Channels, New Jersey,Prentice Hall. Inc.
  • Şireli, F. A(1973); Türkiye'de Departmanlı Mağazaların Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri, İstanbul Üniversitesi Pazarlama Enstitüsü Yayın, No: l .İstanbul. Tek, Ö. B(1984); Perakende Pazarlama Yönetimi,Üçel Yayımcılık Dağıtımcılık,İzmir.
  • Tek, Ö. B(1991); Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar, İzmir.
  • Yamane, T(1967); Statistics An Introductory Analysis, Harper And Row, New York.

DEPARTMANLI MAĞAZALAR : DEPARTMANLI BİR MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ YAPAN MÜŞTERİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Yıl 2005, Cilt: 4 Sayı: 12, 87 - 105, 01.04.2005

Öz

Bu çalışmada, departmanlı mağazaların tanımı, genel özellikleri, diğer perakendeci mağazalara göre güçlü ve zayıf yönleri tartışılmıştır.Ayrıca Malatya da departmanlı mağaza tanımına uygun faaliyet gösteren bir mağazadan alış veriş yapan müşterilerin satın alma davranışları ve sosyo - ekonomik özellikleri arasındaki ilişki ortaya konmaya çalışılmıştır

Kaynakça

  • Alkibay,S.(1989); Departmanlı Mağazacılık ve Türkiye’deki Uygulamaları,Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Mastır Tezi ,Ankara.
  • A.M.A.(1960);Marketing Definitions, A Glossary of Marketing Terms, Amerikan Marketing Assosiation, Chiago.
  • Aydın, K(1992); Perakendecilik ve Departmanlı Mağaza Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik
  • Özellikleri, Ofset Hazırlık Gri Ajans, İstanbul.
  • Cemalcılar, İ(1988); Pazarlama Kavramlar-Kararlar, Beta Basım Yayım Dağıtım Yayın İstanbul,.
  • Jones,M. Fred(1956); Retail Merchandising, Second Printing, Richart D. Invin, Inc. USA.
  • Koparal,C(1986); Departmanlı Mağazaların Organizasyon Yapıları ve GİMA T.A.Ş.'deki İnceleme, T.C Anadolu Üniversitesi Yayınları No: 162, Eskişehir.
  • Meyer,G. Warren ve diğerleri(1988); Retail Marketing, for Employes, Manager and Entrepreneurs, Eight Edition, Mc Graw-Hill Book Company, Singapore.
  • Mucuk, İ(1994);Pazarlama İlkeleri, Der Yayınları, İstanbul.
  • Üner,M. Mithat ve Sanem Alkibay(2001); Algılama Haritaları:Departmanlı Mağazalar üzerine Amprik Bir İnceleme, Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Cilt:3 Sayı:3 Kış.
  • Stern,W. L. ve El-Ansary,I.A(1977); Marketing Channels, New Jersey,Prentice Hall. Inc.
  • Şireli, F. A(1973); Türkiye'de Departmanlı Mağazaların Müşterilerinin Sosyo-Ekonomik Özellikleri, İstanbul Üniversitesi Pazarlama Enstitüsü Yayın, No: l .İstanbul. Tek, Ö. B(1984); Perakende Pazarlama Yönetimi,Üçel Yayımcılık Dağıtımcılık,İzmir.
  • Tek, Ö. B(1991); Pazarlama İlkeler ve Uygulamalar, İzmir.
  • Yamane, T(1967); Statistics An Introductory Analysis, Harper And Row, New York.
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Dr. M. Selami Yıldız Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2005
Gönderilme Tarihi 10 Eylül 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 4 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Yıldız, D. M. S. (2005). DEPARTMANLI MAĞAZALAR : DEPARTMANLI BİR MAĞAZADAN ALIŞ-VERİŞ YAPAN MÜŞTERİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE SOSYO-EKONOMİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 4(12), 87-105.

                                                                                                                                                                          21765     

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.