BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE BÜTÜNLEŞTİRİCİ BİR BOYUT: BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Yıl 2006, Cilt: 5 Sayı: 18, 54 - 75, 01.01.2006

Öz

-

Kaynakça

  • Bozkurt I.(a)(2000), Bütünleşik Pazarlama İletişimi, MediaCat Kitapları, Ankara.
  • Bozkurt I.(b), “Pazarlama İletişiminin Bütünleştirilmesi Sürecinde Halkla İlişkilerin Avantajları”, http://www.emu.edu.tr/ibozkurt/publications/Mediacatmak.doc, /12/2003. Erişim Tarihi:
  • Bozkurt I.(c), “Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Üzerine (Kavramı, Tanımı ve Gelişim Nedenleri)”, Tarihi: 18/12/2003. Erişim
  • Bozkurt I.(d), “http://www.emu.edu.tr/ibozkurt/publications/comm-sun1.doc, “Halkla İlişkiler ve Pazarlamanın Stratejik Ortaklığı; Bütünleşik Pazarlama İletişimi”, Erişim Tarihi: Bozkurt I.(e), “Bütünleşik Pazarlama http://www.emu.edu.tr/ibozkurt/publications/SunAnkara.doc, Erişim Tarihi: 18/12/2003.

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE BÜTÜNLEŞTİRİCİ BİR BOYUT: BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

Yıl 2006, Cilt: 5 Sayı: 18, 54 - 75, 01.01.2006

Öz

Pazarlamanın geçmişten günümüze kat ettiği süreçler incelendiğinde, iletişimin sürekli artan bir değerde pazarlama faaliyetleri içine girdiği görülmektedir. Bütünleşik pazarlama iletişimi yaklaşımı, kitlesel pazarlama ve diğer pazarlama yaklaşımlarının yetersizliğine bir alternatif olarak geliştirilmiştir Bu çalışmada bütünleşik pazarlama iletişimi kavramsal olarak incelenmiş, tanımı ve kapsamı üzerinde durulmuştur. Yine bütünleşik pazarlama iletişiminin özellikleri, yararları ve karşılaşılan engellere değinildikten sonra, literatürdeki yeri incelenmiştir. Sonuç olarak bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı günümüz işletme-müşteri arasında sinerji sağlayacak en önemli köprülerden biri olma özelliğine ulaşmış bulunmaktadır

Kaynakça

  • Bozkurt I.(a)(2000), Bütünleşik Pazarlama İletişimi, MediaCat Kitapları, Ankara.
  • Bozkurt I.(b), “Pazarlama İletişiminin Bütünleştirilmesi Sürecinde Halkla İlişkilerin Avantajları”, http://www.emu.edu.tr/ibozkurt/publications/Mediacatmak.doc, /12/2003. Erişim Tarihi:
  • Bozkurt I.(c), “Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yaklaşımı Üzerine (Kavramı, Tanımı ve Gelişim Nedenleri)”, Tarihi: 18/12/2003. Erişim
  • Bozkurt I.(d), “http://www.emu.edu.tr/ibozkurt/publications/comm-sun1.doc, “Halkla İlişkiler ve Pazarlamanın Stratejik Ortaklığı; Bütünleşik Pazarlama İletişimi”, Erişim Tarihi: Bozkurt I.(e), “Bütünleşik Pazarlama http://www.emu.edu.tr/ibozkurt/publications/SunAnkara.doc, Erişim Tarihi: 18/12/2003.
Toplam 4 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Arş.gör. Yusuf Yılmaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2006
Gönderilme Tarihi 10 Eylül 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 5 Sayı: 18

Kaynak Göster

APA Yılmaz, A. Y. (2006). PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE BÜTÜNLEŞTİRİCİ BİR BOYUT: BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 5(18), 54-75.

                                                                                                                                                                          21765     

Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.