-
Pazarlamanın geçmişten günümüze kat ettiği süreçler incelendiğinde, iletişimin sürekli artan bir değerde pazarlama faaliyetleri içine girdiği görülmektedir. Bütünleşik pazarlama iletişimi yaklaşımı, kitlesel pazarlama ve diğer pazarlama yaklaşımlarının yetersizliğine bir alternatif olarak geliştirilmiştir Bu çalışmada bütünleşik pazarlama iletişimi kavramsal olarak incelenmiş, tanımı ve kapsamı üzerinde durulmuştur. Yine bütünleşik pazarlama iletişiminin özellikleri, yararları ve karşılaşılan engellere değinildikten sonra, literatürdeki yeri incelenmiştir. Sonuç olarak bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı günümüz işletme-müşteri arasında sinerji sağlayacak en önemli köprülerden biri olma özelliğine ulaşmış bulunmaktadır
Bütünleşik pazarlama iletişimi pazarlama iletişimi bütünleşik
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2006 |
Gönderilme Tarihi | 10 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 5 Sayı: 18 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.