Bu
çalışmada gözetimin anlamı, tüketim ilişkisi bağlamında, mahremiyet kaygısı açısından
ve özellikle yeni teknolojilerin hızlı gelişmesi ve yayılmasının ışığında ele
alınmıştır. Tüketicinin gözetlenmesi olgusunun tüketicinin mahremiyeti açısından
irdelenmesi amacıyla siber alanda alışverişe imkân tanıyan alışveriş web
siteleri üzerinden gerçekleştirilen anket uygulaması ile bu sitelerin mahremiyet
politikaları değerlendirilmiş, önemli bir kısmının, kişilerin veri
mahremiyetini sağlamak açısından yetersizlikler içerdiği görülmüştür.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 28 Haziran 2013 |
Gönderilme Tarihi | 1 Nisan 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Sayı: 7 |