Yıl 2018, Cilt 2 , Sayı 1, Sayfalar 1 - 10 2018-01-09

SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI

Abdülhakim Bahadır Darı [1]


Sosyal medya hızla gelişen yapısı ile gerek dünyada gerekse ülkemizde siyasetten ekonomiye, bilimden sanata, eğitimden sağlığa kadar birçok alanda önemli bir dönüşüm yaşanmasına sebep olmuştur. Öyle ki hızla artan kullanıcı sayısı sebebiyle o kadar güçlü bir etkiye sahip olmuştur ki özellikle siyasal iletişim alanında geleneksel yöntemlerden kaynaklı birçok zorluğu ve sınırlılığı ortadan kaldırarak hızlı ve zahmetsiz bir iletişim imkanı sunmaktadır. Bu özelliği sebebiyle sosyal medya siyasi tercihleri etkileyen önemli bir belirleyici konumundadır. Bu bağlamda sosyal medya hayatımızın her alanında olduğu gibi siyaset alanında da en etkili araçlardan biri haline gelmiştir. 

sosyal medya, siyaset, siyasal iletişim
  • Toprak E. ve E. P. U. Güneş. (2015). Sosyal Ağlar. (Ed.) T. V. Yüzer ve M. R. Okur. Temel Bilgi Teknolojileri-I içinde. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Web-Ofset Tesisleri. 138-161.
  • Tuncer A. S. (2013). Sosyal Medyanın Gelişimi (Ed.) F. Z. Özata. Sosyal Medya içinde. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Web-Ofset Tesisleri. 2-24.
Konular Sosyal
Bölüm Mevcut Sayı
Yazarlar

Orcid: 0000-0003-3525-5823
Yazar: Abdülhakim Bahadır Darı (Sorumlu Yazar)
Ülke: Turkey


Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 9 Ocak 2018

Bibtex @araştırma makalesi { farabi370664, journal = {Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi}, issn = {2564-7946}, address = {farabikongresi@gmail.com}, publisher = {İksad Yayınevi}, year = {2018}, volume = {2}, pages = {1 - 10}, doi = {}, title = {SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI}, key = {cite}, author = {Darı, Abdülhakim Bahadır} }
APA Darı, A . (2018). SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI. Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi , 2 (1) , 1-10 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/farabi/issue/33998/370664
MLA Darı, A . "SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI". Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 2 (2018 ): 1-10 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/farabi/issue/33998/370664>
Chicago Darı, A . "SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI". Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 2 (2018 ): 1-10
RIS TY - JOUR T1 - SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI AU - Abdülhakim Bahadır Darı Y1 - 2018 PY - 2018 N1 - DO - T2 - Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 1 EP - 10 VL - 2 IS - 1 SN - 2564-7946- M3 - UR - Y2 - 2018 ER -
EndNote %0 Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI %A Abdülhakim Bahadır Darı %T SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI %D 2018 %J Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi %P 2564-7946- %V 2 %N 1 %R %U
ISNAD Darı, Abdülhakim Bahadır . "SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI". Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 2 / 1 (Ocak 2018): 1-10 .
AMA Darı A . SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI. injosos. 2018; 2(1): 1-10.
Vancouver Darı A . SOSYAL MEDYA VE SİYASET: TÜRKİYE’DEKİ SİYASİ PARTİLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI. Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi. 2018; 2(1): 10-1.