Doğrudan
pazarlamanın alt bir bölümü olarak faaliyet göstermeye başlayan çağrı
merkezleri, gönümüzde başlı başına bir sektör haline gelmişlerdir. Kitle
pazarlaması yapan ya da yaygın bir şekilde servis hizmeti sunan firmalara
destek veren sektör aynı zamanda ekonomik olarak geri kalmış bölgelerde genç
nüfusun istihdamı için önemli avantajlar sağlamaktadır. Gençlerin genelde ilk
iş deneyimleri olan çağrı merkezleri, çok yüksek oranda iş gücü devir oranına
sahiptirler. İş gücü devir oranının elbette birçok sebebi vardır. Çalışmamızda
Termal Devre Mülk Pazarlaması yapan çağrı merkezi çalışanlarının demografik
özellikleri çıkarılmış ve Örgütsel Adalet Algıları ölçülmeye çalışılmıştır.
Konular | İşletme |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2016 |
Gönderilme Tarihi | 30 Ocak 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 1 Sayı: 1 |