Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri

Yıl 2021, Cilt: 4 Sayı: 1, 1 - 15, 15.01.2021

Öz

Bu çalışmanın amacı, Fen bilgisi öğretmen adaylarının “Ekonomi ve Girişimcilik” ve “Girişimcilik ve Analitik Düşünme” dersleri kapsamında almış oldukları 14 haftalık eğitimin farklı açılardan etkilerinin değerlendirilmesidir. Araştırma eylem araştırması yöntemiyle yürütülmüştür. Araştırmanın örneklemini 110 fen bilgisi öğretmen adayı oluşturmaktadır. Araştırmanın verileri, uygulama öncesi ve sonrası uygulanan “Öğretmen Adaylarına Yönelik Girişimcilik Ölçeği” ve öğretmen adaylarının oluşturduğu kavram haritalarından elde edilmiştir. Nicel verilerin analizi için bağımlı örneklemler t-testi ve Wilcoxon İşaretli Sıralar testi kullanılmıştır. Elde edilen nicel verilerin analizi sonucunda; girişimcilik ölçeği ön-test ve son-test puanları arasında son test lehine anlamlı bir farklılık çıktığı belirlenmiştir ( t=-2.242, p<.05). Ölçeğin alt boyutlarının analizi sonucunda ise “risk alma” (z=-3.011, p<.05) ve “yenilikçi olma” (t=-2.853, p<.05) boyutlarında son test lehine anlamlı farklılık olduğu tespit edilmiştir. Öğretmen adaylarının oluşturdukları kavram haritaları değerlendirildiğinde ise çoğunun alt düzey kavram haritası oluşturduğu ve kavramlar arası ilişkileri kurmakta zorlandıkları belirlenmiştir. Bu sonucun ortaya çıkmasında, öğretmen adaylarının birçoğunun girişimcilik kavramına pek fazla aşina olmayıp, bu kavramı ve ilişkili olduğu diğer kavramları sadece araştırma kapsamında yürütülen dersler aracılığıyla öğrenmelerinin etkili olduğu düşünülmektedir.

Destekleyen Kurum

Trabzon Üniversitesi

Kaynakça

  • Anette, C. (2011). Mapping of teachers’ preparation for entrepreneurship education. Final report. San Francisco, CA: Jossy-Bass Publishers.
  • Avşar, M. (2007). Yükseköğretimde öğrencilerin girişimcilik eğilimlerinin araştırılması, Çukurova Üniversitesi’nde bir uygulama. Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Aydın, E. ve Öner, G. (2016). Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik düzeylerinin incelenmesi. Journal of Kirsehir Education Faculty, 17(3), 497-515.
  • Bakırcı, H., & Öçsoy, K . (2017). An investigation of the activities in science textbooks in terms of the concept of entrepreneurship. Adıyaman University Journal of Educational Sciences, 7(2) , 256-276.
  • Bolaji, O. A. (2012). Intergrating enterpreneurship education into science education: Science teachers perspectives. Journal of Science, Technology, Mathematics and Education (JOSTMED), 8(3), 181-187.
  • Burduş, E. (2010). Fundamentals of entrepreneurship. Review of International Comparative Management, 11(1), 33-42.
  • Calhoun, E. F. (1994). How to use action research in the self-renewing school. Alexandria, VA. ASCD.
  • Corbett, A. C., & Hmieleski, K. M. (2005). How corporate entrepreneurs think: Cognition, context, and entrepreneurial scripts. Academy of Management Best Conference, 1, D1-D7, 2005.
  • Çıldır, I. ve Şen, A. İ. (2006). Lise öğrencilerinin elektrik akımı konusundaki kavram yanılgılarının kavram haritalarıyla belirlenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 92-101.
  • Daft, R. L. (2005). The leadership experience (3th ed.). Canada: Thomson South Western College Publishing.
  • Deveci, İ. (2016). Fen bilimleri öğretim programıyla (5-8) bütünleştirilmiş girişimcilik eğitimi modüllerinin geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi. Yayınlanmamış doktora tezi, Uludağ Üniversitesi, Bursa.
  • Deveci, İ. (2018). Ortaokul öğrencilerinin fen tabanlı girişimcilik eğilimlerinin incelenmesi. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, 1 (1) , 19-47. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/fmgted/issue/40553/435929
  • Deveci, İ. (2019). Girişimci proje (G-FeTeMM) sürecinin fen bilimleri öğretmen adaylarının yaşam becerilerine yansımaları: Nitel Bir Araştırma. Journal of Individual Differences in Education, 1(1) , 14-29. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/jide/issue/45463/570020
  • Deveci, İ. ve Çepni, S. (2015). Öğretmen adaylarına yönelik girişimcilik ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. International Journal of Human Sciences, 12(2), 92-112.
  • Eker, M. (2020). STEM eğitimi uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin fen motivasyonlarına ve girişimciliklerine etkisinin incelenmesi. Yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara. European Commission, (2014). Making progress in promoting entrepreneural attitudes and skills through primary and secondary education. Brussel, Belgium.
  • Fiet, J. O. (2000). The theoretical side of teaching entrepreneurship, Journal of Business Venturing, 16(1), 1-24.
  • Gerber, M. E. (1995). Girişimcilik tutkusu. Sistem Yayıncılık Kitabevi.
  • Gibb, A. A. (1987). Enterprise culture and its meaning and implications for education and training, Journal of European Industrial Training, 11(2), 1-36.
  • Hisrich, R. D., Michael P., & Dean, A. S. (2005). Entrepreneurship (6th ed.), New York: McGraw-Hill.
  • Hitt, M. A., Black, S., & Porter, L. W. (2005). Management (International Edition). New Jersey: Pearson Prentice-Hall.
  • Kandil İngeç, S. (2008). Using concept maps as an assestment tool in physics education. Hacettepe University Journal of Education, 35, 195-206.
  • Karakılçık, N. (2020). Okul dışı fen öğrenme ortamında öğrencilerin girişimcilik becerilerinin gelişiminin betimlenmesi. Yüksek lisans tezi, Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Koh, H. C. (1996). Testing hypotheses of entrepreneurial characteristics: A study of Hong Kong MBA Students, Journal of Managerial Psychology, 11(3), 12-25.
  • Küçük, O. (2005). Girişimcilik ve küçük işletme yönetimi. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Marangoz, M. (2012). Girişimcilik. İstanbul: Beta Yayıncılık.
  • Meral, M. (2020). Basit malzemelerle gerçekleştirilen STEM etkinliklerinin öğrencilerin girişimcilik ve öz düzenleme becerileri üzerine etkisi. Yüksek lisans tezi, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Erzincan.
  • Mertler, C. A., & Charles, C. M. (2011). Introduction to educational research. Boston, Pearson/Allyn & Bacon.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2013). İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar) öğretim programı. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2017a). İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar) öğretim programı. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2017b). Ortaöğretim kurumları haftalık ders çizelgesi. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2018). İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar) öğretim programı. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Next Generation Science Standarts, [NGSS] Lead States, (2013). Next generation science standards. For states, by states. Washington, DC: National Academies Press, Erişim tarihi: 20.11.2020, Web sitesi: www.nextgenscience.org/next-generation-science-standards.
  • Ocak, G., & Su, A. (2016). An evaluation of entrepreneurship levels of prospective teachers, Asian Journal of Instruction, 4(1), 1-16.
  • Örücü, E., Kılıç, R. ve Yılmaz, Ö. (2007). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimlerinde ailesel faktörlerin etkisi üzerine bir uygulama. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 2(2), 27-47.
  • Özpınar, İ. ve Aydoğan Yenmez, A. (2019). Eylem (Aksiyon) Araştırması Yöntemi. Özmen, H. ve Karamustafaoğlu, O. Eğitimde Araştırma Yöntemleri içinde 317. Ankara, PegemA Akademi.
  • Partnership for 21st Century Skills, (2015). Framework for 21st Century Learning. Retrieved from http://www.p21.org/storage/documents/docs/P21_Framework_Definitions_New_Logo_2015.pdf
  • Partnership for 21st Century Skills, (2019). Framework for 21st Century Learning. Retrieved from http://static.battelleforkids.org/documents/p21/P21_Framework_Brief.pdf
  • Patton, M. Q. (2014). Qualitative research & evaluation methods: Integrating theory and practice (4th ed.). Sage Publications, Thousand Oaks, CA.
  • Pine, G. J. (2009). Teacher action research: Building knowledge democracies. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Ruskovaara, E., & Pihkala, T. (2013). Teachers implementing entrepreneurship education: Classroom practices, Education + Training, 55(2), 204-216.
  • Salik, N. ve Kaygın, E. (2016). Demografik değişkenler açısından üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimlerinin belirlenmesi: Kafkas Üniversitesi örneği. KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 13(1), 145-162.
  • Seikkula-Leino, J. (2008). Advancing entrepreneurship education in the Finnish basic education – the prospect of developing local curricula, in Fayolle, A. and Kyro¨, P. (Eds), The dynamics between entrepreneurship, environment and education, pp. 168-90. Cheltenham: Edward Elgar Publishing.
  • Solomon, G. (2007). An examination of entrepreneurship education in the United States, Journal of Small Business and Enterprise Development, 14(2), 168-82.
  • Tiryaki, A. (2012). Girişimcilik ve kobiler: Kavramlar, sorunlar ve çözüm önerileri. Ed. Erdoğan, Zafer. İktisat Teorisinde Girişimcilik, Bursa: Ekin Yayınevi.
  • Uçar, S. (2018). Girişimcilik ve STEM Eğitimi. Akgündüz, D. Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi içinde 98-112. Ankara, Anı Yayıncılık.
  • Yılmaz, E. ve Sünbül, A. M. (2009). Üniversite öğrencilerine yönelik girişimcilik ölçeğinin geliştirilmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21(2), 195-203.

Effects of Entrepreneurship Education Practices on Prospective Science Teachers

Yıl 2021, Cilt: 4 Sayı: 1, 1 - 15, 15.01.2021

Öz

The aim of this study is to evaluate the effects of the 14-week education that the prospective science teachers have taken within the scope of the courses "Economy and Entrepreneurship" and "Entrepreneurship and Analytical Thinking". This research was conducted via action research method. 110 prospective science teachers participated in this research. The data of the study were obtained from the “Entrepreneurship Scale for Prospective Teachers” applied before and after the application and the concept maps created by the prospective teachers. Paired-samples t-test and Wilcoxon Signed Ranks test were used for the analysis of quantitative data. As a result of the analysis of the quantitative data obtained; it was determined that there was a significant difference between the pre-test and post-test scores of the entrepreneurship scale in favor of the post-test (t = -2.242, p <.05). As a result of the analysis of the sub-dimensions of the scale, it was determined that there was a significant difference in favor of the post-test in terms of “Risk taking” (z = -3.011, p <.05) and “Being innovative” (t = -2.853, p <.05). When the concept maps of prospective teachers were evaluated, it was determined that most of them formed low-level concept maps and had difficulties in establishing relationships between concepts. It is thought that most of the prospective teachers were not familiar with the concept of entrepreneurship, but learned this concept and other related concepts only through the courses conducted within the scope of the research. 

Kaynakça

  • Anette, C. (2011). Mapping of teachers’ preparation for entrepreneurship education. Final report. San Francisco, CA: Jossy-Bass Publishers.
  • Avşar, M. (2007). Yükseköğretimde öğrencilerin girişimcilik eğilimlerinin araştırılması, Çukurova Üniversitesi’nde bir uygulama. Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Aydın, E. ve Öner, G. (2016). Sosyal bilgiler ve sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik düzeylerinin incelenmesi. Journal of Kirsehir Education Faculty, 17(3), 497-515.
  • Bakırcı, H., & Öçsoy, K . (2017). An investigation of the activities in science textbooks in terms of the concept of entrepreneurship. Adıyaman University Journal of Educational Sciences, 7(2) , 256-276.
  • Bolaji, O. A. (2012). Intergrating enterpreneurship education into science education: Science teachers perspectives. Journal of Science, Technology, Mathematics and Education (JOSTMED), 8(3), 181-187.
  • Burduş, E. (2010). Fundamentals of entrepreneurship. Review of International Comparative Management, 11(1), 33-42.
  • Calhoun, E. F. (1994). How to use action research in the self-renewing school. Alexandria, VA. ASCD.
  • Corbett, A. C., & Hmieleski, K. M. (2005). How corporate entrepreneurs think: Cognition, context, and entrepreneurial scripts. Academy of Management Best Conference, 1, D1-D7, 2005.
  • Çıldır, I. ve Şen, A. İ. (2006). Lise öğrencilerinin elektrik akımı konusundaki kavram yanılgılarının kavram haritalarıyla belirlenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30, 92-101.
  • Daft, R. L. (2005). The leadership experience (3th ed.). Canada: Thomson South Western College Publishing.
  • Deveci, İ. (2016). Fen bilimleri öğretim programıyla (5-8) bütünleştirilmiş girişimcilik eğitimi modüllerinin geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi. Yayınlanmamış doktora tezi, Uludağ Üniversitesi, Bursa.
  • Deveci, İ. (2018). Ortaokul öğrencilerinin fen tabanlı girişimcilik eğilimlerinin incelenmesi. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, 1 (1) , 19-47. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/fmgted/issue/40553/435929
  • Deveci, İ. (2019). Girişimci proje (G-FeTeMM) sürecinin fen bilimleri öğretmen adaylarının yaşam becerilerine yansımaları: Nitel Bir Araştırma. Journal of Individual Differences in Education, 1(1) , 14-29. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/jide/issue/45463/570020
  • Deveci, İ. ve Çepni, S. (2015). Öğretmen adaylarına yönelik girişimcilik ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. International Journal of Human Sciences, 12(2), 92-112.
  • Eker, M. (2020). STEM eğitimi uygulamalarının 5. sınıf öğrencilerinin fen motivasyonlarına ve girişimciliklerine etkisinin incelenmesi. Yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara. European Commission, (2014). Making progress in promoting entrepreneural attitudes and skills through primary and secondary education. Brussel, Belgium.
  • Fiet, J. O. (2000). The theoretical side of teaching entrepreneurship, Journal of Business Venturing, 16(1), 1-24.
  • Gerber, M. E. (1995). Girişimcilik tutkusu. Sistem Yayıncılık Kitabevi.
  • Gibb, A. A. (1987). Enterprise culture and its meaning and implications for education and training, Journal of European Industrial Training, 11(2), 1-36.
  • Hisrich, R. D., Michael P., & Dean, A. S. (2005). Entrepreneurship (6th ed.), New York: McGraw-Hill.
  • Hitt, M. A., Black, S., & Porter, L. W. (2005). Management (International Edition). New Jersey: Pearson Prentice-Hall.
  • Kandil İngeç, S. (2008). Using concept maps as an assestment tool in physics education. Hacettepe University Journal of Education, 35, 195-206.
  • Karakılçık, N. (2020). Okul dışı fen öğrenme ortamında öğrencilerin girişimcilik becerilerinin gelişiminin betimlenmesi. Yüksek lisans tezi, Çukurova Üniversitesi, Adana.
  • Koh, H. C. (1996). Testing hypotheses of entrepreneurial characteristics: A study of Hong Kong MBA Students, Journal of Managerial Psychology, 11(3), 12-25.
  • Küçük, O. (2005). Girişimcilik ve küçük işletme yönetimi. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Marangoz, M. (2012). Girişimcilik. İstanbul: Beta Yayıncılık.
  • Meral, M. (2020). Basit malzemelerle gerçekleştirilen STEM etkinliklerinin öğrencilerin girişimcilik ve öz düzenleme becerileri üzerine etkisi. Yüksek lisans tezi, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Erzincan.
  • Mertler, C. A., & Charles, C. M. (2011). Introduction to educational research. Boston, Pearson/Allyn & Bacon.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2013). İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar) öğretim programı. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2017a). İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar) öğretim programı. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2017b). Ortaöğretim kurumları haftalık ders çizelgesi. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Milli Eğitim Bakanlığı [MEB], (2018). İlköğretim kurumları (ilkokullar ve ortaokullar) fen bilimleri dersi (3, 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıflar) öğretim programı. Ankara: Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı (TTKB) Yay.
  • Next Generation Science Standarts, [NGSS] Lead States, (2013). Next generation science standards. For states, by states. Washington, DC: National Academies Press, Erişim tarihi: 20.11.2020, Web sitesi: www.nextgenscience.org/next-generation-science-standards.
  • Ocak, G., & Su, A. (2016). An evaluation of entrepreneurship levels of prospective teachers, Asian Journal of Instruction, 4(1), 1-16.
  • Örücü, E., Kılıç, R. ve Yılmaz, Ö. (2007). Üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimlerinde ailesel faktörlerin etkisi üzerine bir uygulama. Girişimcilik ve Kalkınma Dergisi, 2(2), 27-47.
  • Özpınar, İ. ve Aydoğan Yenmez, A. (2019). Eylem (Aksiyon) Araştırması Yöntemi. Özmen, H. ve Karamustafaoğlu, O. Eğitimde Araştırma Yöntemleri içinde 317. Ankara, PegemA Akademi.
  • Partnership for 21st Century Skills, (2015). Framework for 21st Century Learning. Retrieved from http://www.p21.org/storage/documents/docs/P21_Framework_Definitions_New_Logo_2015.pdf
  • Partnership for 21st Century Skills, (2019). Framework for 21st Century Learning. Retrieved from http://static.battelleforkids.org/documents/p21/P21_Framework_Brief.pdf
  • Patton, M. Q. (2014). Qualitative research & evaluation methods: Integrating theory and practice (4th ed.). Sage Publications, Thousand Oaks, CA.
  • Pine, G. J. (2009). Teacher action research: Building knowledge democracies. Thousand Oaks, CA: Sage.
  • Ruskovaara, E., & Pihkala, T. (2013). Teachers implementing entrepreneurship education: Classroom practices, Education + Training, 55(2), 204-216.
  • Salik, N. ve Kaygın, E. (2016). Demografik değişkenler açısından üniversite öğrencilerinin girişimcilik eğilimlerinin belirlenmesi: Kafkas Üniversitesi örneği. KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 13(1), 145-162.
  • Seikkula-Leino, J. (2008). Advancing entrepreneurship education in the Finnish basic education – the prospect of developing local curricula, in Fayolle, A. and Kyro¨, P. (Eds), The dynamics between entrepreneurship, environment and education, pp. 168-90. Cheltenham: Edward Elgar Publishing.
  • Solomon, G. (2007). An examination of entrepreneurship education in the United States, Journal of Small Business and Enterprise Development, 14(2), 168-82.
  • Tiryaki, A. (2012). Girişimcilik ve kobiler: Kavramlar, sorunlar ve çözüm önerileri. Ed. Erdoğan, Zafer. İktisat Teorisinde Girişimcilik, Bursa: Ekin Yayınevi.
  • Uçar, S. (2018). Girişimcilik ve STEM Eğitimi. Akgündüz, D. Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi içinde 98-112. Ankara, Anı Yayıncılık.
  • Yılmaz, E. ve Sünbül, A. M. (2009). Üniversite öğrencilerine yönelik girişimcilik ölçeğinin geliştirilmesi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21(2), 195-203.
Toplam 46 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Ayşegül Aslan

Yayımlanma Tarihi 15 Ocak 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 4 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Aslan, A. (2021). Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri. Fen Matematik Girişimcilik Ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, 4(1), 1-15.
AMA Aslan A. Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri. FMGT Eğitimi Dergisi. Ocak 2021;4(1):1-15.
Chicago Aslan, Ayşegül. “Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri”. Fen Matematik Girişimcilik Ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 4, sy. 1 (Ocak 2021): 1-15.
EndNote Aslan A (01 Ocak 2021) Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 4 1 1–15.
IEEE A. Aslan, “Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri”, FMGT Eğitimi Dergisi, c. 4, sy. 1, ss. 1–15, 2021.
ISNAD Aslan, Ayşegül. “Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri”. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi 4/1 (Ocak 2021), 1-15.
JAMA Aslan A. Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri. FMGT Eğitimi Dergisi. 2021;4:1–15.
MLA Aslan, Ayşegül. “Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri”. Fen Matematik Girişimcilik Ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, c. 4, sy. 1, 2021, ss. 1-15.
Vancouver Aslan A. Girişimcilik Eğitimi Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri. FMGT Eğitimi Dergisi. 2021;4(1):1-15.