APA |
Akçin, E. (2015). HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 13(55), 161-170. |
|
AMA |
Akçin E. HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;13(55):161-170. |
|
Chicago |
Akçin, Emine. “HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13, sy. 55 (Eylül 2015): 161-70. |
|
EndNote |
Akçin E (01 Eylül 2015) HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 13 55 161–170. |
|
IEEE |
E. Akçin, “HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 13, sy. 55, ss. 161–170, 2015. |
|
ISNAD |
Akçin, Emine. “HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13/55 (Eylül 2015), 161-170. |
|
JAMA |
Akçin E. HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13:161–170. |
|
MLA |
Akçin, Emine. “HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 13, sy. 55, 2015, ss. 161-70. |
|
Vancouver |
Akçin E. HEMŞİRELİK VE HEMŞİRELİK EĞİTİMİNİ ETKİLEYEN BAZI FELSEFİ AKIMLARIN İNCELENMESİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13(55):161-70. |
|