BibTex RIS Kaynak Göster

SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi

Yıl 1999, Cilt: 12 Sayı: 45, 13 - 20, 26.08.2015

Öz

Bu 9ah ma 1997-1998 iigrenim y1lmda Saghk Meslek Lisesinde iigrenim giiren son s1mf iigrencilerinde yap1ldi. <;:ah maya ya$ ortalamalan  17.92±0.62 olan 137 kiz, 5 erkek olmak iizere toplam 142 iigrenci katihm$tlr. Ogrencilerin benlik-sayg1s1 diizeyleri ile okul ba$ans1mn incelenmesi amac1yla planlandi. Veriler "Rosenberg Benlik-Sayg1s1 Ol9egi" iigrencilere doldurtularak ve okul miidiirliiklerinden clde edilen y1l  sonu not ortalamalan kullan1larak, istatistikscl yiintemlerden  yiizde, ortalama, tek yiinlii varyans analizi kullan!larak elde edildi.

 

Ogrencilerin benlik-sayg1s1 diizeyleri "orta" olarak saptamm olup, ben­ lik-sayg1s1 diizeyleri ile ba an arasmda anlamh bir fark saptanmam1 tlr. Ken­ dilik kavrammm siirekliligi ve deprcsif duygulamm diizeyleri ile ba$anlan arasmda anlamh bir fark bulunmu tur.

 

Anahtar Kelimeler: Ogrcnci hem ire, Benlik sayg1s1.

 

Yıl 1999, Cilt: 12 Sayı: 45, 13 - 20, 26.08.2015

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm ARAŞTIRMA YAZILARI
Yazarlar

Ayşe Ece Bu kişi benim

Necmiye Sabuncu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 26 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 12 Sayı: 45

Kaynak Göster

APA Ece, A., & Sabuncu, N. (2015). SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi. Florence Nightingale Journal of Nursing, 12(45), 13-20.
AMA Ece A, Sabuncu N. SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi. Florence Nightingale Journal of Nursing. Ekim 2015;12(45):13-20.
Chicago Ece, Ayşe, ve Necmiye Sabuncu. “SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi ILE OKUL BAŞARISININ INCELENMESi”. Florence Nightingale Journal of Nursing 12, sy. 45 (Ekim 2015): 13-20.
EndNote Ece A, Sabuncu N (01 Ekim 2015) SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi. Florence Nightingale Journal of Nursing 12 45 13–20.
IEEE A. Ece ve N. Sabuncu, “SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 12, sy. 45, ss. 13–20, 2015.
ISNAD Ece, Ayşe - Sabuncu, Necmiye. “SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi ILE OKUL BAŞARISININ INCELENMESi”. Florence Nightingale Journal of Nursing 12/45 (Ekim 2015), 13-20.
JAMA Ece A, Sabuncu N. SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;12:13–20.
MLA Ece, Ayşe ve Necmiye Sabuncu. “SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi ILE OKUL BAŞARISININ INCELENMESi”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 12, sy. 45, 2015, ss. 13-20.
Vancouver Ece A, Sabuncu N. SAĞLIK MESLEK LiSESi ÖĞRENCiLERiNDE BENLiK-SAYGISI DÜZEYi iLE OKUL BAŞARISININ iNCELENMESi. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;12(45):13-20.