BibTex RIS Kaynak Göster

TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE

Yıl 1999, Cilt: 12 Sayı: 45, 123 - 137, 26.08.2015

Öz

Bu makalede, Toplam Kalite Yonetiminin tannm, geli5im a5amalan, one­ mi ve ozellikleri iizerinde durularak, bu yiinetim yakla51mmm egitimde kul­ lamm1, getirecegi yararlar vurgulanmaktadJr. Aynca, TKY'ye gevecek orgiit­ lerin hangi siirevleri ge9irmesi gerektigi belirtilmektedir.

Anahtar  Kelimeler:  Toplam kalite yonetimi, Egitim.

 

 

Yıl 1999, Cilt: 12 Sayı: 45, 123 - 137, 26.08.2015

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm DERLEME YAZILARI
Yazarlar

Ülkü Baykal Bu kişi benim

Ayşegül Şahin

Yayımlanma Tarihi 26 Ağustos 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 12 Sayı: 45

Kaynak Göster

APA Baykal, Ü., & Şahin, A. (2015). TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE. Florence Nightingale Journal of Nursing, 12(45), 123-137.
AMA Baykal Ü, Şahin A. TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE. Florence Nightingale Journal of Nursing. Ekim 2015;12(45):123-137.
Chicago Baykal, Ülkü, ve Ayşegül Şahin. “TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE”. Florence Nightingale Journal of Nursing 12, sy. 45 (Ekim 2015): 123-37.
EndNote Baykal Ü, Şahin A (01 Ekim 2015) TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE. Florence Nightingale Journal of Nursing 12 45 123–137.
IEEE Ü. Baykal ve A. Şahin, “TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 12, sy. 45, ss. 123–137, 2015.
ISNAD Baykal, Ülkü - Şahin, Ayşegül. “TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE”. Florence Nightingale Journal of Nursing 12/45 (Ekim 2015), 123-137.
JAMA Baykal Ü, Şahin A. TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;12:123–137.
MLA Baykal, Ülkü ve Ayşegül Şahin. “TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 12, sy. 45, 2015, ss. 123-37.
Vancouver Baykal Ü, Şahin A. TOPLAM KALiTE YÖNETiMi VE EĞiTiMDE TOPLAM KALiTE. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;12(45):123-37.