nelerin 9ocuklannm okul iincesi psikolojik geli imleri hakkmdaki bilgi dlizey lerini saptamak amac1yla planlanm1 l!r. Psikolojik .sorunlu 9ocugu olan 50 anne, en az bir" 9ocuga sahip olan 36 anne ve 44 anne aday1 6rneklemimizi olu tur mu§tu<;:ah mamtzda gruplar arasmda biiyilk farkltltk bulunmamasma ragmen baz1 konular a annelerin bilgi dilzeylerinin dU Uk oldugu soylenebilir.
Buzlu, S., & Coşkun, A. (2015). ANNELERiN, ÇOCUKLARININ PSiKOLOJiK GELiŞMELERi HAKKINDAKi BILGi DÜZEYLERi. Florence Nightingale Journal of Nursing, 9(38), 119-132.
AMA
Buzlu S, Coşkun A. ANNELERiN, ÇOCUKLARININ PSiKOLOJiK GELiŞMELERi HAKKINDAKi BILGi DÜZEYLERi. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;9(38):119-132.
Chicago
Buzlu, Sevim, ve Anahit Coşkun. “ANNELERiN, ÇOCUKLARININ PSiKOLOJiK GELiŞMELERi HAKKINDAKi BILGi DÜZEYLERi”. Florence Nightingale Journal of Nursing 9, sy. 38 (Eylül 2015): 119-32.
EndNote
Buzlu S, Coşkun A (01 Eylül 2015) ANNELERiN, ÇOCUKLARININ PSiKOLOJiK GELiŞMELERi HAKKINDAKi BILGi DÜZEYLERi. Florence Nightingale Journal of Nursing 9 38 119–132.
IEEE
S. Buzlu ve A. Coşkun, “ANNELERiN, ÇOCUKLARININ PSiKOLOJiK GELiŞMELERi HAKKINDAKi BILGi DÜZEYLERi”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 9, sy. 38, ss. 119–132, 2015.