Bu
çalışma, yeni ilköğretim birinci kademe programları temel niteliklerinin
öğretim yöntem ve tekniklerine göre değerlendirmesini yapmak amacıyla yapılmıştır.
Bu amaca ulaşmak için, yeni ilköğretim birinci kademe programlarının temel
niteliklerinden olan yeni programların öğeleri, öğrenme-öğretme durumlarına
ilişkin bakış açısı ve kazandırmayı amaçladığı ortak beceriler incelenmiş olup
problem çözme, proje, işbirlikli öğ-renme, laboratuar, tartışma, rol oynama,
soru-cevap ve örnek olay yöntemleri ile beyin fırtınası, münazara ve grup
çalışması tekniklerinin yeni ilköğretim birinci kademe programları için uygun
olduğu tespit edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Haziran 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 5 Sayı: 3 |