Bibtex |
@araştırma makalesi { fuuiibfdergi890486,
journal = {Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi},
issn = {2602-2184},
address = {iibfdergifirat@gmail.com},
publisher = {Fırat Üniversitesi},
year = {2021},
volume = {5},
pages = {1 - 26},
doi = {},
title = {TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ},
key = {cite},
author = {Tekin, Mahmut and Öztürk, Derya and Ünal, Hatice}
} |
APA
|
Tekin, M.
, Öztürk, D.
& Ünal, H.
(2021).
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ
.
Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 5 (1) ,
1-26 .
Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/fuuiibfdergi/issue/62940/890486 |
MLA
|
Tekin, M.
, Öztürk, D.
, Ünal, H.
"TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ"
.
Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 5 (2021
): 1-26 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/fuuiibfdergi/issue/62940/890486>
|
Chicago
|
Tekin, M.
, Öztürk, D.
, Ünal, H.
"TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ".
Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 5 (2021
): 1-26 |
RIS |
TY - JOUR
T1 - TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ
AU - Mahmut Tekin
, Derya Öztürk
, Hatice Ünal
Y1 - 2021
PY - 2021
N1
- DO
- T2 - Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
JF - Journal
JO - JOR
SP - 1
EP - 26
VL - 5
IS - 1
SN - 2602-2184-
M3
- UR
- Y2 - 2021
ER -
|
EndNote |
%0 Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ
%A Mahmut Tekin
, Derya Öztürk
, Hatice Ünal
%T TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ
%D 2021
%J Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
%P 2602-2184-
%V 5
%N 1
%R %U |
ISNAD |
Tekin, Mahmut
, Öztürk, Derya
, Ünal, Hatice
.
"TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ".
Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
5
/
1
(Haziran 2021):
1-26
. |
AMA |
Tekin M.
, Öztürk D.
, Ünal H.
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ.
fuuiibfdergi.
2021;
5(1):
1-26.
|
Vancouver |
Tekin M.
, Öztürk D.
, Ünal H.
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ.
Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi.
2021;
5(1):
1-26.
|
IEEE |
M. Tekin
, D. Öztürk
ve H. Ünal
,
"TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİNİN MARKA İMAJI OLUŞTURMADAKİ ETKİSİ: TANINMIŞ BİR HAZIR GİYİM MARKASI ÖRNEĞİ",
Fırat Üniversitesi Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi,
c. 5,
sayı. 1,
ss.
1-26, Haz. 2021 |