Geliştirilmiş optimal kontrol algoritması ve bu algoritmanın bir uçağın yere inmesi problemine uygulanması incelenen bu çalışmada, MATLAB ve SIMULINK software paket programı kullanılmıştır. Uçağın simülasyon sonuçları oldukça yeterlidir ve bu durum, geliştirilmiş optimal kontrol algoritmasının doğruluğunu göstermiştir.
In this study, an aircraft landing problem is tested by developed optimal control algorithm. The MATLAB and SIMULINK software package is used as a tool for this study. This aircraft simulation results are very satisfactory and it has proven the validity of the developed optimal control algorithm.
Albostan, A., Gökbulut, M., & Kekeç, A. (2013). ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL. Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi, 11(1).
AMA
Albostan A, Gökbulut M, Kekeç A. ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL. GUMMFD. Mart 2013;11(1).
Chicago
Albostan, Ayhan, Muammer Gökbulut, ve Ahmet Kekeç. “ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL”. Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi 11, sy. 1 (Mart 2013).
EndNote
Albostan A, Gökbulut M, Kekeç A (01 Mart 2013) ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL. Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi 11 1
IEEE
A. Albostan, M. Gökbulut, ve A. Kekeç, “ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL”, GUMMFD, c. 11, sy. 1, 2013.
ISNAD
Albostan, Ayhan vd. “ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL”. Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi 11/1 (Mart 2013).
JAMA
Albostan A, Gökbulut M, Kekeç A. ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL. GUMMFD. 2013;11.
MLA
Albostan, Ayhan vd. “ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL”. Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi, c. 11, sy. 1, 2013.
Vancouver
Albostan A, Gökbulut M, Kekeç A. ADAPTIVE OPTIMAL CONTROL. GUMMFD. 2013;11(1).