Bu çalışma, “Türkiye’de çocuklar, Türk masallarından çok Batı masallarını biliyorlar.” hipotezinden hareketle oluşturulmuştur. Çalışma için odak grup ve mülakat tekniğiyle veri toplanmıştır. Bu amaçla Ankara’da iki grup halinde 50 öğrenciyle görüşülmüştür. Birinci grubu 25 kişiden oluşan ilköğretim ikinci kademe son sınıf (8. sınıf), ikinci grubu ise yine 25 kişiden oluşan ortaöğretim son sınıf (12. sınıf) öğrencileri oluşturmaktadır. Görüşmelerden elde edilen bilgiler çeşitli açılardan değerlendirilmiş ve çalışmanın sonunda tablolar halinde sunulmuştur
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 1 Sayı: 3 |
Açık Erişim Politikası