Diller, kendilerine özgü yapõlardan süzülmü kurallar silsilesiyle anlama ve anlatma süreçlerini gerçekle tirmektedir. Bu iki sürecin içerdi i temel dil becerileri açõsõndan, ö rencilerin ana dillerini do ru bir ekilde kullanabilecek düzeye getirilmesi, Türkçe e itiminin temel hedeß erinden biridir. Bu hedefe ula mada hareket noktasõ Türkçe olmalõdõr. Ana dili e itiminde, dilin yapõsal özelliklerinden yararlanõlmasõ gerekti i dü üncesinden hareketle, bu çalõ mada, Türkçenin fonetik, morfolojik, semantik ve söz dizimi yapõlarõnõn ana dili e itiminde olu turdu u bili sel zeminler tespit edilmi tir. Çalõ ma, Türkçe e itiminin birinci ve ikinci kademesiyle sõnõrlandõrõlmõ tõr
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2009 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 1 Sayı: 4 |
Açık Erişim Politikası