In this study, “The applications of school experience” in science departments have been evaluated by the students in the school year 2002-2003. As a result, some problems have been observed in terms of choosing the school and teachers, carrying out the school experience I and II, organization of the schedule, realization of the proposed activities on time according to the determined objectives and the evaluation of the participants. However, these problems can be overcome in time.
Bu çalışmada fen bilgisi eğitimi ana bilim dallarındaki “Okul Deneyimi” uygulamaları öğrenciler tarafından 2002-2003 öğretim yılında çeşitli açılardan değerlendirilmiştir. Sonuçta; özellikle okul deneyimi I-II derslerinin yürütülmesinde, uygulama okulu ve uygulama öğretmenlerinin seçiminde haftalık çalışma programlarının düzenlenmesinde planlanan etkinliklerin zamanında ve belirlenen hedefler doğrultusunda gerçekleştirilmesinde ve uygulamaya devam eden öğrencilerin değerlendirilmelerinde bazı sorunlar yaşandığı gözlenmiştir. Ancak bunlar zamanla aşılabilecek problemlerdir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2006 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2006 Cilt: 26 Sayı: 1 |