BibTex RIS Kaynak Göster

The Scenarios in Teaching French as a Foreign Language

Yıl 2006, Cilt: 26 Sayı: 1, 237 - 250, 01.03.2006

Öz

The writing and shooting of the scenarios used in the distant education is of utmost importance. Thus, this article aims to study the scenarios which are designed by the Educational Technologies. They meant a lot to the teaching of French in the 6th and 7th grades of primary education by examining the structure, the approach in teaching French as a foreign language, the shooting process, the television programming, the major functions, and their strong and weak points. To conclude, despite some of their deficiencies, still it is unquestionable that these scenarios highly contribute to the educational process of the students of distant education and to the promotion of French.

Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere

Yıl 2006, Cilt: 26 Sayı: 1, 237 - 250, 01.03.2006

Öz

Uzaktan eğitimde kullanılan senaryoların kaleme alınışı ve filme çekilmesi büyük önem taşır. Makalemizde Eğitim Teknolojilerinin İlköğretim 6. ve 7. sınıfları için hazırlattığı Fransızca derslerine destek olan televizyon senaryolarını konu aldık. Bu senaryoların yapısını, yabancı dil olarak Fransızca öğretimindeki yaklaşım biçimini, filme çekilmesini, yayınlanmasını, bu programların temel işlevlerini, güçlü ve zayıf yönlerini irdeleyerek, eksikliklerine karşın açık öğretim öğrencilerine ve Fransızcanın Türkiye\'de yaygınlaşmasına katkılarının tartışılmaz olduğu sonucuna vardık.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Kerime Yılmaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 26 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yılmaz, K. (2006). Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26(1), 237-250.
AMA Yılmaz K. Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere. GEFAD. Mart 2006;26(1):237-250.
Chicago Yılmaz, Kerime. “Les Scenarios Dans L Apprentissage a Distance Du Français Langue Etrangere”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26, sy. 1 (Mart 2006): 237-50.
EndNote Yılmaz K (01 Mart 2006) Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 1 237–250.
IEEE K. Yılmaz, “Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere”, GEFAD, c. 26, sy. 1, ss. 237–250, 2006.
ISNAD Yılmaz, Kerime. “Les Scenarios Dans L Apprentissage a Distance Du Français Langue Etrangere”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26/1 (Mart 2006), 237-250.
JAMA Yılmaz K. Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere. GEFAD. 2006;26:237–250.
MLA Yılmaz, Kerime. “Les Scenarios Dans L Apprentissage a Distance Du Français Langue Etrangere”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 26, sy. 1, 2006, ss. 237-50.
Vancouver Yılmaz K. Les Scenarios dans l Apprentissage a Distance du Français Langue Etrangere. GEFAD. 2006;26(1):237-50.