BibTex RIS Kaynak Göster

Importance of Functional Piano Skills for Music Teachers

Yıl 2005, Cilt: 25 Sayı: 1, 149 - 154, 01.03.2005

Öz

Traditional piano training programs for music teachers more likely emphasize teaching of artistic piano skills. However, school music teaching requires the use of functional piano skills beyond artistic piano skills.

Kaynakça

  • Bulut, D. (2004, Nisan). Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Alınan Piyano Eğitiminin Müzik Öğretmenliğinde Kullanılabilirliği. 1924-2004 Musiki Muallim Mektebinden Günümüze Müzik Öğretmeni Yetiştirme Sempozyumu’nda sunulmuş bildiri, Süleyman Demirel Üniversitesi, Isparta.
  • Johnson, G. W. (1987). Group Piano Instructional Priorities for Music Majors in Higher Education Settings in the United States. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Brigham Young University, Provo, UT.
  • Kasap, B. T. (1999). The Status of Undergraduate Secondary Piano Instruction in Selected Departments of Music Education in Turkey with Recommendations for Teaching Functional Skills in Groups. Yayınlanmamış Doktora Tezi. University of Oklahoma, Norman.
  • March, W. (1988). A Study of Piano Proficiency Requirements at Institutions of Higher Education in the State of Oregon as Related to the Needs and Requirements of Public School Music Teachers. Yayınlanmamış Doktora Tezi, The University of Oregon, Eugene.
  • Şentürk, N. (1994). Müzik Öğretmenliği Programındaki Uygulama Dersleri ve Çevre İlişkileri. Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (Özel sayı), 195- 203.
  • Tuğcular, E. (1994) Türkiye’de Müzik Öğretmenlerinin Müzik Eğitimi Bölümlerinde Aldıkları Çalgı Eğitiminin Öğretmenliklerine Yansıması. Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (Özel sayı), 317-320.

İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi

Yıl 2005, Cilt: 25 Sayı: 1, 149 - 154, 01.03.2005

Öz

Müzik öğretmenlerinin eğitiminde kullanılan geleneksel piyano eğitimi daha çok artistik piyano becerilerin öğretilmesine ağırlık vermektedir. Ancak, okul müziği öğretimi artistik piyano becerilerinin ötesinde işlevsel piyano becerilerininde kullanılmasını gerektirmektedir.

Kaynakça

  • Bulut, D. (2004, Nisan). Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Alınan Piyano Eğitiminin Müzik Öğretmenliğinde Kullanılabilirliği. 1924-2004 Musiki Muallim Mektebinden Günümüze Müzik Öğretmeni Yetiştirme Sempozyumu’nda sunulmuş bildiri, Süleyman Demirel Üniversitesi, Isparta.
  • Johnson, G. W. (1987). Group Piano Instructional Priorities for Music Majors in Higher Education Settings in the United States. Yayınlanmamış Doktora Tezi. Brigham Young University, Provo, UT.
  • Kasap, B. T. (1999). The Status of Undergraduate Secondary Piano Instruction in Selected Departments of Music Education in Turkey with Recommendations for Teaching Functional Skills in Groups. Yayınlanmamış Doktora Tezi. University of Oklahoma, Norman.
  • March, W. (1988). A Study of Piano Proficiency Requirements at Institutions of Higher Education in the State of Oregon as Related to the Needs and Requirements of Public School Music Teachers. Yayınlanmamış Doktora Tezi, The University of Oregon, Eugene.
  • Şentürk, N. (1994). Müzik Öğretmenliği Programındaki Uygulama Dersleri ve Çevre İlişkileri. Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (Özel sayı), 195- 203.
  • Tuğcular, E. (1994) Türkiye’de Müzik Öğretmenlerinin Müzik Eğitimi Bölümlerinde Aldıkları Çalgı Eğitiminin Öğretmenliklerine Yansıması. Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi (Özel sayı), 317-320.
Toplam 6 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Belir Tecimer Kasap Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 25 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Kasap, B. T. (2005). İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25(1), 149-154.
AMA Kasap BT. İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi. GEFAD. Mart 2005;25(1):149-154.
Chicago Kasap, Belir Tecimer. “İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25, sy. 1 (Mart 2005): 149-54.
EndNote Kasap BT (01 Mart 2005) İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 1 149–154.
IEEE B. T. Kasap, “İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi”, GEFAD, c. 25, sy. 1, ss. 149–154, 2005.
ISNAD Kasap, Belir Tecimer. “İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 25/1 (Mart 2005), 149-154.
JAMA Kasap BT. İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi. GEFAD. 2005;25:149–154.
MLA Kasap, Belir Tecimer. “İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi”. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 25, sy. 1, 2005, ss. 149-54.
Vancouver Kasap BT. İşlevsel Piyano Becerilerinin Müzik Öğretmenleri İçin Önemi. GEFAD. 2005;25(1):149-54.