In this article, the syntactic roles, grammatical functions of simple relative pronouns “ qui, que, dont, où “ and Turkish equivalents are studied. Efforts are made to find the problematic areas that might arise when teaching these pronouns to Turkish learners and to determine bases for the preparation of structural exercices.
syntagme transformation transformateur jonction joncteur jonctif complément enchassement matrice
Bu makalede fransızcanın basit ilgi zamirleri olan « qui, que, dont, où » nun söz dizimindeki rolleri, gramatikal işlevleri ve Türkçe\'deki karşılıklarını inceledik. Bu ilgi zamirlerinin Türk öğrencilere öğretilmesi sırasında karşılaşılabilecek güçlükleri ortaya çıkarmayı ve bu güçlüklerin aşılabilmesi için hazırlanacak yapısal alıştırmalara zemin oluşturacak esasları elde etmeye çalıştık.
syntagme transformation joncteur jonctif complement enchassement matrice
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2003 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 23 Sayı: 3 |