In this study, the issue of how to aplly effective learning-teaching techniques for violin education is examined. For learning to occur, the concepts such as interaction among student and teacher, learning curves, personal differences in learning, level of readiness to leam, learning and teaching techniques in learning, role and effectiveness of teacher in learning, expectations of student and teacher are touched on and are tried to be clarified
Bu çalışmada, keman eğitiminde etkili öğrenme-öğretme yöntemlerinin nasıl uygulanması gerektiği incelenmiştir. Öğrenmenin gerçekleşmesi için, öğrencinin ve öğretmenin etkileşimi, öğrenme eğrileri, öğrenmede bireysel farklılıklar, öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeyi, öğrenmede öğrenme ve öğretme yöntemleri, öğrenmede öğretmenin rolü ve etkinliği, öğrenci ve öğretmen beklentileri konularına değinilmiş, bu çalışmaya açıklık getirilmeye çalışılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 21 Sayı: 3 |