| APA |
Akyıldız, M., Çetin, E., & Kılıç, F. (2018). Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı? Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2(4), 145-163. https://doi.org/10.31006/gipad.468930
|
|
| AMA |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı? GİPAD. Aralık 2018;2(4):145-163. doi:10.31006/gipad.468930
|
|
| Chicago |
Akyıldız, Murat, Emine Çetin, ve Figen Kılıç. “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?”. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2, sy. 4 (Aralık 2018): 145-63. https://doi.org/10.31006/gipad.468930.
|
|
| EndNote |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F (01 Aralık 2018) Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı? Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 4 145–163.
|
|
| IEEE |
M. Akyıldız, E. Çetin, ve F. Kılıç, “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?”, GİPAD, c. 2, sy. 4, ss. 145–163, 2018, doi: 10.31006/gipad.468930.
|
|
| ISNAD |
Akyıldız, Murat vd. “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?”. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2/4 (Aralık2018), 145-163. https://doi.org/10.31006/gipad.468930.
|
|
| JAMA |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı? GİPAD. 2018;2:145–163.
|
|
| MLA |
Akyıldız, Murat vd. “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?”. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 4, 2018, ss. 145-63, doi:10.31006/gipad.468930.
|
|
| Vancouver |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı? GİPAD. 2018;2(4):145-63.
|
|