APA |
Akyıldız, M., Çetin, E., & Kılıç, F. (2018). Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. Girişimcilik İnovasyon Ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2(4), 145-163. https://doi.org/10.31006/gipad.468930 |
|
AMA |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. GİPAD. Aralık 2018;2(4):145-163. doi:10.31006/gipad.468930 |
|
Chicago |
Akyıldız, Murat, Emine Çetin, ve Figen Kılıç. “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim Mi Yoksa Aldatmaca mı?”. Girişimcilik İnovasyon Ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2, sy. 4 (Aralık 2018): 145-63. https://doi.org/10.31006/gipad.468930. |
|
EndNote |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F (01 Aralık 2018) Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2 4 145–163. |
|
IEEE |
M. Akyıldız, E. Çetin, ve F. Kılıç, “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?”, GİPAD, c. 2, sy. 4, ss. 145–163, 2018, doi: 10.31006/gipad.468930. |
|
ISNAD |
Akyıldız, Murat vd. “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim Mi Yoksa Aldatmaca mı?”. Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 2/4 (Aralık 2018), 145-163. https://doi.org/10.31006/gipad.468930. |
|
JAMA |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. GİPAD. 2018;2:145–163. |
|
MLA |
Akyıldız, Murat vd. “Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim Mi Yoksa Aldatmaca mı?”. Girişimcilik İnovasyon Ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 4, 2018, ss. 145-63, doi:10.31006/gipad.468930. |
|
Vancouver |
Akyıldız M, Çetin E, Kılıç F. Perakendecilik Sektöründe Dokuz Sonlu Fiyatlandırma: Tüketicilerin Bakış Açısıyla, Anlamlı Bir İndirim mi Yoksa Aldatmaca mı?. GİPAD. 2018;2(4):145-63. |
|