Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2010

Öz

This study investigated students’s figure making methods in art lessons. It
contains perspective rules in art, light-shadow, role of the line at drawing picture
methods, the phases of building still life, portrait and human figure and fictional art. The
goal of this investigation is to improve students’s art instruction.

Kaynakça

  • -

Resim Sanatının Kuralları

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 2, 0 - 0, 01.06.2010

Öz

Bu makalede öğrencilerin resim derslerinde desen oluşturma yolları
irdelenmiştir. Resimde perspektif kuralları, ışık, gölge, çizginin resim yapmadaki rolü,
resim yapılmasında kullanılan yöntemler, natürmortun, portrenin ve insan figürünün
kurulma aşamaları ve imgesel resim üzerinde durulmuştur. Amaç öğrencilerin bu
makaleden yararlanarak resim öğretimine katkıda bulunmaktır. Makale kuramsal
hazırlanmıştır.


Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Mehemmed Yüzbaşiyev Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2010
Gönderilme Tarihi 1 Haziran 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yüzbaşiyev, M. (2010). Resim Sanatının Kuralları. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, 5(2).
AMA Yüzbaşiyev M. Resim Sanatının Kuralları. SBAD. Haziran 2010;5(2).
Chicago Yüzbaşiyev, Mehemmed. “Resim Sanatının Kuralları”. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5, sy. 2 (Haziran 2010).
EndNote Yüzbaşiyev M (01 Haziran 2010) Resim Sanatının Kuralları. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5 2
IEEE M. Yüzbaşiyev, “Resim Sanatının Kuralları”, SBAD, c. 5, sy. 2, 2010.
ISNAD Yüzbaşiyev, Mehemmed. “Resim Sanatının Kuralları”. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5/2 (Haziran 2010).
JAMA Yüzbaşiyev M. Resim Sanatının Kuralları. SBAD. 2010;5.
MLA Yüzbaşiyev, Mehemmed. “Resim Sanatının Kuralları”. Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 2, 2010.
Vancouver Yüzbaşiyev M. Resim Sanatının Kuralları. SBAD. 2010;5(2).


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.