Arda, B. (2003) ” İş Ahlakı Açısından Tıp: Neredeyiz? Nereye
Gidiyoruz?”. Bilim, Eğitim ve Düşünce Dergisi. 3(1):4. At1c1, E. (2005) “Erişkin Lösemili Hastalarda Hasta-Hekim İlişkisinin Tıp
Etiği İlkeleri Açısından İncelenmesi”. Doktora tezi, Uludağ Universitesi, Bursa. Atıcı, E. (2007) “Hasta - Hekim İlişkisini Etkileyen Unsurlar”. Uludağ
Universitesi Tıp Fakültesi Dergisi. 33(2):91—96. Brockopp, D. Y., Franey, B. N. (1992) “Patients' Knowledge of Their
Caregivers' Names.” Hospital Topics, 70 (1). Chin J.J. (2001) “Doctor-Patient Relationship: A Covenant of Trust”.
Singapore Medical Journal. 42(12):579-81 . Cirhinlioğlu, Z. (2001) Sağlık Sosyolojisi. Nobel Yayınlan, Ankara.
Dinççağ, A. (2003) Sevgili Doktorum Anla Beni. Kansu Matbaacılık,
Erdemir, A. D., Elçioğlu, Ö. Ş. (2000). Tıp Etiği Işığında Hasta ve Hekim Hakları. Türkiye Klinikleri, Ankara.
Erdemir, A. D. (2001) Klinik Etik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul.
Ertaş, E. (2007) “Doktor Hasta İlişkisinde Güven Sorunu”. Yüksek lisans tezi. Yüzüncü Yıl Universitesi, Van.
Ersoy, N. (1995) “Aydınlatılmış Onam Öğretisinin Gelişimi.” Türkiye
Klinikleri Dergisi. 1: 1—5. Fiscella, K., Meldrum, S., Franks, P., Shields, C. G., Duberstein, P., McDaniel S. H., Epstein, R. M. (2004) “Patient Trust: Is It Related To
Gordon, T., Edwards W.S. (1997) Doktor-Hasta İşbirliği, Çev. Aksay E.,
Sistem Yayıncılık, Istanbul. Hardoff, D., Schonmann, S. (2001) “Training Physicians in
Karsavuran, S., Kaya, S., Akturan, S. (2010) “Hasta-Hekim İlişkisinde
Güven İletişimi: Bir Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Polikliniğinde Bir Kaya, S. (2005) Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme.
Pelikan Tıp ve Teknik Kitapçılık Ltd. Şti.. Ankara. Koch, E., Turgut, T. (2004) “Hasta—Hekim İlişkisinin Güncel Sorunları ve Kültürlerarası Yönleri: Bir Bakış”. Türk Psikiyatri Dergisi, 15(l):64—69
Kostik, Z. (1999) “Olağanüstü Hal Bölgesinde Yaralanarak Gata Eğitim
Hastanesinde Tedavi Gören Hastaların Doktor-Hasta İlişkisi ve Bu Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi, Cilt:I4, Sayı.'2 (2011)
Oğuz, Y. (1995) “Klinik Uygulamada Hekim—Hasta İlişkisi”. Türkiye
Klinikleri Dergisi. 2(3):59—65 Roberts, C. A., Aruguete M.S. (2000) “Task and Socioemotional
Behaviors of Physicians: A Test of Reciprocity and Social Interaction Rogers, W. A. (2002) “ls There a Moral Duty for Doctors To Trust
Patients?”. Journal of Medical Ethics. 28(2), s.77—80. Rosser W.W., Kasperski J., (2001) “The BeneŞts of A Trusting Physician—
Patient Relationship”. Journal of Family Practice, 50(4):329- Siegfried, M. (1998) “Improving Doctor-Patient Communication”.
British Medical Journal. 316:1922—30.
Tabak, R. S. (1999). Sağlık İletişimi. Literatür Yayınları N0232, İstanbul.
Thom, D.H., Hall M. A., Pawlson L. G. (2004) “Measuring Patients' Trust
Uyer, G. (2000) “Hemşire ve Hasta iletişiminin Hasta Yönünden Önemi”.
Türkiye Klinikleri Dergisi. 8:90—94. Yağbasan, M. ve Çakar, F. (2005) “Doktor-Hasta İlişkisinde Dile ve Yılmaz, A. A. (2005) “Hasta—Hekim İlişkisinde Güven İletişimi: Akdeniz
Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı Tüp Bebek Ünitesinde Bir Uygulama”. Yüksek lisans tezi, Akdeniz Üniversitesi, Antalya. Bu çalışmanın ilk versiyonu IV. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi ’nde sözel bildiri olarak sunulmuştur.
Arda, B. (2003) ” İş Ahlakı Açısından Tıp: Neredeyiz? Nereye
Gidiyoruz?”. Bilim, Eğitim ve Düşünce Dergisi. 3(1):4. At1c1, E. (2005) “Erişkin Lösemili Hastalarda Hasta-Hekim İlişkisinin Tıp
Etiği İlkeleri Açısından İncelenmesi”. Doktora tezi, Uludağ Universitesi, Bursa. Atıcı, E. (2007) “Hasta - Hekim İlişkisini Etkileyen Unsurlar”. Uludağ
Universitesi Tıp Fakültesi Dergisi. 33(2):91—96. Brockopp, D. Y., Franey, B. N. (1992) “Patients' Knowledge of Their
Caregivers' Names.” Hospital Topics, 70 (1). Chin J.J. (2001) “Doctor-Patient Relationship: A Covenant of Trust”.
Singapore Medical Journal. 42(12):579-81 . Cirhinlioğlu, Z. (2001) Sağlık Sosyolojisi. Nobel Yayınlan, Ankara.
Dinççağ, A. (2003) Sevgili Doktorum Anla Beni. Kansu Matbaacılık,
Erdemir, A. D., Elçioğlu, Ö. Ş. (2000). Tıp Etiği Işığında Hasta ve Hekim Hakları. Türkiye Klinikleri, Ankara.
Erdemir, A. D. (2001) Klinik Etik. Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul.
Ertaş, E. (2007) “Doktor Hasta İlişkisinde Güven Sorunu”. Yüksek lisans tezi. Yüzüncü Yıl Universitesi, Van.
Ersoy, N. (1995) “Aydınlatılmış Onam Öğretisinin Gelişimi.” Türkiye
Klinikleri Dergisi. 1: 1—5. Fiscella, K., Meldrum, S., Franks, P., Shields, C. G., Duberstein, P., McDaniel S. H., Epstein, R. M. (2004) “Patient Trust: Is It Related To
Gordon, T., Edwards W.S. (1997) Doktor-Hasta İşbirliği, Çev. Aksay E.,
Sistem Yayıncılık, Istanbul. Hardoff, D., Schonmann, S. (2001) “Training Physicians in
Karsavuran, S., Kaya, S., Akturan, S. (2010) “Hasta-Hekim İlişkisinde
Güven İletişimi: Bir Devlet Hastanesi Genel Cerrahi Polikliniğinde Bir Kaya, S. (2005) Sağlık Hizmetlerinde Sürekli Kalite İyileştirme.
Pelikan Tıp ve Teknik Kitapçılık Ltd. Şti.. Ankara. Koch, E., Turgut, T. (2004) “Hasta—Hekim İlişkisinin Güncel Sorunları ve Kültürlerarası Yönleri: Bir Bakış”. Türk Psikiyatri Dergisi, 15(l):64—69
Kostik, Z. (1999) “Olağanüstü Hal Bölgesinde Yaralanarak Gata Eğitim
Hastanesinde Tedavi Gören Hastaların Doktor-Hasta İlişkisi ve Bu Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi, Cilt:I4, Sayı.'2 (2011)
Oğuz, Y. (1995) “Klinik Uygulamada Hekim—Hasta İlişkisi”. Türkiye
Klinikleri Dergisi. 2(3):59—65 Roberts, C. A., Aruguete M.S. (2000) “Task and Socioemotional
Behaviors of Physicians: A Test of Reciprocity and Social Interaction Rogers, W. A. (2002) “ls There a Moral Duty for Doctors To Trust
Patients?”. Journal of Medical Ethics. 28(2), s.77—80. Rosser W.W., Kasperski J., (2001) “The BeneŞts of A Trusting Physician—
Patient Relationship”. Journal of Family Practice, 50(4):329- Siegfried, M. (1998) “Improving Doctor-Patient Communication”.
British Medical Journal. 316:1922—30.
Tabak, R. S. (1999). Sağlık İletişimi. Literatür Yayınları N0232, İstanbul.
Thom, D.H., Hall M. A., Pawlson L. G. (2004) “Measuring Patients' Trust
Uyer, G. (2000) “Hemşire ve Hasta iletişiminin Hasta Yönünden Önemi”.
Türkiye Klinikleri Dergisi. 8:90—94. Yağbasan, M. ve Çakar, F. (2005) “Doktor-Hasta İlişkisinde Dile ve Yılmaz, A. A. (2005) “Hasta—Hekim İlişkisinde Güven İletişimi: Akdeniz
Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı Tüp Bebek Ünitesinde Bir Uygulama”. Yüksek lisans tezi, Akdeniz Üniversitesi, Antalya. Bu çalışmanın ilk versiyonu IV. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi ’nde sözel bildiri olarak sunulmuştur.
Karsavuran, S., Kaya, S., & Akturan, S. (2011). Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi, 14(2), 185-212.
AMA
Karsavuran S, Kaya S, Akturan S. Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği. HSİD. Nisan 2011;14(2):185-212.
Chicago
Karsavuran, Seda, Sıdıka Kaya, ve Saadet Akturan. “Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği”. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 14, sy. 2 (Nisan 2011): 185-212.
EndNote
Karsavuran S, Kaya S, Akturan S (01 Nisan 2011) Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 14 2 185–212.
IEEE
S. Karsavuran, S. Kaya, ve S. Akturan, “Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği”, HSİD, c. 14, sy. 2, ss. 185–212, 2011.
ISNAD
Karsavuran, Seda vd. “Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği”. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 14/2 (Nisan 2011), 185-212.
JAMA
Karsavuran S, Kaya S, Akturan S. Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği. HSİD. 2011;14:185–212.
MLA
Karsavuran, Seda vd. “Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği”. Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi, c. 14, sy. 2, 2011, ss. 185-12.
Vancouver
Karsavuran S, Kaya S, Akturan S. Hasta - Hekim İletişiminde Güven: Bir Genel Cerrahi Polikliniği Örneği. HSİD. 2011;14(2):185-212.